Iemand al led grootlichten? Polo AW

Goedendag,

Iemand hier al led grootlichten aan de praat gekregen? Ik krijg elke keer een foutmelding, ook met canbus. Het zijn als het goed is H7 grootlicht lampen.
Ook schijnen ze nauwelijks, diverse setjes geprobeerd.

Iemand een linkje die wel werkt op zijn/haar Polo AW?
 
Volkswagen  Polo AW  2018 
Goedendag,

Iemand hier al led grootlichten aan de praat gekregen? Ik krijg elke keer een foutmelding, ook met canbus. Het zijn als het goed is H7 grootlicht lampen.
Ook schijnen ze nauwelijks, diverse setjes geprobeerd.

Iemand een linkje die wel werkt op zijn/haar Polo AW?

Heb hier geen ervaring mee op de AW. Maar als ze nauwelijks schijnen: heb je van te voren gekeken naar de lichtsterkte (Lumen) van de lampen.

Op aliexpress verkopen ze vaak 'Led lamp mistlampen dimlicht' met maar 200-300 lumen. Dit is gelijk of minder dan een normale halogeen lamp. Dit is eigenlijk ook meer voor scooters, of de mistlampen, maar geen dimlicht.

Ik heb toen een setje op Ali besteld met 8000 Lumen per lamp, super fel wit licht. Was op mn Polo 6N dus geen canbus neem ik aan.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Nu ook weer met mijn achterlichten. Alles led gedaan. Alles doet het prima, maar wel stuk of 5 meldingen, zelfs met canbus. Wat een gedoe, iemand ideetjes voor voor en achter? Enige wat error free bij mij heeft gewerkt is de stadsverlichting.

Derest geeft error

Wat ik gebruikt heb voor achter: P21W BA15S en PY21W BAU15S
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  2018 
Nu ook weer met mijn achterlichten. Alles led gedaan. Alles doet het prima, maar wel stuk of 5 meldingen, zelfs met canbus. Wat een gedoe, iemand ideetjes voor voor en achter? Enige wat error free bij mij heeft gewerkt is de stadsverlichting.

Derest geeft error

Wat ik gebruikt heb voor achter: P21W BA15S
Heb je ook al in de computer je lampen van halogeen naar Led laten omzetten?
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!