Showroom IbifaHo's Golf 7,5 highline

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Had het al in topic van m'n Opel gezet, ben terug naar een VW overgeschakeld. April dit jaar heb ik een Opel Adam S gekocht, werkte die moment als verkoper bij een Opel dealer dus had een bedrijfswagen en adam dan gekocht als speeltje als vervanger van mijn Scirocco.

Kort erna mijn ontslag gegeven na een mooie job aanbiending en Adam deed sinds dan dienst als daily auto, maar het gemis van een Vw kwam snel op ook al was de Opel een heel leuk auto'tje. Maar vandaag na lang twijfelen en verschillende auto's te gaan bezien mijn handtekening gezet onder bon voor een demo wagen.

Gaat om een Golf 7 facelift van december 2017 met momenteel 30 000km. Is een 2l diesel 150pk.

Had een paar vereisten, open dak, LED en alcantara interieur. Deze was de 1e die ik ben gaan bekijken, erna nog paar gaan kijken maar deze bleef door m'n hoofd spoken. 2maand geleden 1e x gaan kijken en vandaag knoop doorgehakt.

Beetje meer info rond de auto, gaat dus om een Golf 7 facelift, 2l diesel 150pk manueel in het kleur oryx white.
Optie gewijs, zit meeste erop. Adaptieve ledkoplamen, led achterlichten, alcantara interieur met de ergonomische sportstoelen, verwarmde zetels, verwarmd stuur, opendak, automatisch inparkeren, camera, acc, ...
Nu nog even op tanden bijten voor de auto te gaan afhalen.

IMG_20191130_132657 by Ibifa Ho, on Flickr

IMG_20191130_132714 by Ibifa Ho, on Flickr

IMG_20191130_132645 by Ibifa Ho, on Flickr

IMG_20191130_132629 by Ibifa Ho, on Flickr

Dealer reclame gaat er natuurlijk nog af voor aflevering. Big Grin

Erna nog paar plannen, mooie 18 duimer, verlagingssetje, GOLF en 2.0 TDI logo's verwijderden, ruiten tinten of privacy shades en dat zal het wel zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!