Hulp nodig! Stuurwissel 6n2

Goedendag MyPolo´ers,
Ik heb een paar weken geleden een account aangemaakt, maar dit is de 1e keer dat ik er op zit.
Als ik dit niet hier mag plaatsen, zou het dan niet verwijderd kunnen worden, maar uitgelegd waar ik het wél moet plaatsen, dan ga ik dat doen en vervolgens dit bericht verwijderen.

Ik heb sinds een paar weken een Polo 6R stuur in mijn bezit en die wil ik monteren in mijn Polo 6n2.
Dat past niet, heb een aparte sleepring nodig van een Golf 4 geloof ik.
Is er iemand met verstand hier van, want het zou niet kunnen passen, zonder het pas te maken?
Ik zou graag willen dat dat stuur in m'n Polo komt, dus als er iemand is die dit al eens gedaan heeft en dit wederom zou willen doen, graag!

Ik heb 2 foto's bijgevoegd, 2 van het stuur dat er in moet en 2 van het stuur wat er in zit.
Zoals te zien zit bij het nieuwe stuur geen sleepring aan de achterkant en moet er een aparte sleepring tussen.

Alvast heel erg bedankt voor de genomen tijd dit door te lezen en evt. te helpen!

Met vriendelijke groet,

MitchIMG_0295.JPG IMG_0296.JPG IMG_0296.JPG IMG_0365.JPG med.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.4 16v 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!