hulp gevraagd voor demonteren

goedendag beste forum leden

mss iemand ervaring met dit of de juiste info voor mij darom de reden van de oproep .
ik zou zeer graag van mijn mk6 gti de ondergrill in het hoogglans zwart spuiten hoe kan ik die demonteren ? , alsook mijn diffuser van onder de auto te halen voor ook in het hoogglanszwart te spuiten .

dan heb ik ook en vraagje kan ik mijn sideskirts ook demonteren zou die zeer graag en ander kleurtje geven en mijn lipje aan mijn voorbumper ook. voor dit zijn tips en hints voor demonteren enzo meer dan welkom

alvast bedankt
 
.  .  . 
Ondergril zit geklikt, diffusor zit normaal met 1 of 2 vijskes vast onderaan en voor de rest geklikt, zijlijsten onder de auto zit 1 of 2 vijskes en dan is het de zijlijst naar voor of achter schuiven weet het niet meer exact. Maar dat ziet ge wel aan de onderkant, daar zit een inkeping van de bevestiging en kunt ge zien naar welke kant ge moet schuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JVDA@6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!