Hulp/experts gevraagd VCDS

Hallo mensen,

Ik heb een vraag:
Wie kan mij helpen met het activeren van functies die (nog) niet aanstaan van af fabriek?

VW Polo 1.4 benzine 86PK zilver uit mei 2011. Ik gok comfortline of easyline. Wel airco en buitenspiegels verwarm, geen stoelverwarming, acheruitrij sensoren, geen ok/reset knop om bijvoorbeeld actieradius te zien.

Tegen betaling uiteraard wil ik graag vragen of iemand dat kan doen voor mij?

Wat ik dan allemaal aan wil? Bespreek ik dan wel, anders wordt dit bericht zo lang.

Dank.
 
Volkswagen  6R mei 2011  1.4 86PK Benzine 
Je bent in breda welkom via onderstaande nummer kan je me contacten en via me website www/vcds-coding.nl kan je eens kijken wat er mogelijk kan zijn. Lang niet alles is mogelijk en bepaalde zaken worden bepaald door de wel of niet aanwezige modules en opties.
 
Er kunnen wel een paar dingen aangezet worden zoals anti car jacking en alarm klasse 2. PM mij voor meer info.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!