[how-to][polo 6r][interieur] stoel lade inbouwen

Vanmiddag mijn stoel lade binnen gehad, dus maar gelijk inbouwen. En natuurlijk gelijk een how To maken...

Benodigdheden
- Polo 6r
- Lade
- Imbus (8)
- Torx (20)

Het is eigelijk best simpel.

Stap 1.
Haal alle 4 de schroeven van de stoel los.

Stap 2.
Onder je stoel zitten 3 stekkers aangesloten met een vrij lange kabel. Deze zat vast met een tiewrap . Haal deze los. Op deze manier hoef je de stekkers niet los te halen.

Stap 3.
Klap de stoel naar achteren, op deze manier kun je alle schroeven van het frontje los halen.

Stap 4.
Plaats de lade en maak alle schroeven vast.
Zijn er een stuk of 4-5.

Stap 5.
Maak alles weer vast :)

Foto's
full


full


full


full


full


full


Ook te downloaden in pdf zie bijlage.
 

Bijlagen

  • [How to] [Polo 6R] stoel lade inbouwen.pdf
    668.2 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: starsky en iichel
Heel mooi en handig. Ik heb mijn trendline interieur verkocht en GTI stoelen ingebouwd. Daar zaten al lades onder: erg handig.
Ik jouw Polo ook geimporteerd ?
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Ik heb vandaag mijn bluetooth module ingebouwd, en om de kabels netjes neer te leggen moest de stoel ook los. Dus toch even in deze How-to gekeken hoe de stoel los te halen. Moest ik een speciale 12-tand m10 bit voor hebben, maar het is gelukt :)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Mooie howto, erg duidelijk en verrassend simpel. Ik heb zelf een 6R BM hier zit alleen een bakje onder de bijrijdersstoel. Weet iemand of hier een reden voor is, de 6R (1.4 benzine) van mijn moeder heeft dit namelijk wel onder beide stoelen zitten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Onder de bestuurdersstoel van de Bluemotion zit een regelmodule voor de energiehuishouding van de bluemotion. Dat is een vrij hoog kastje dat op de vloerbedekking ligt en met klittenband bevestigd is. Daardoor zou een schuiflade niet goed kunnen schuiven als de stoel in de laagste stand staat.
Je kunt dat echter probleemloos verlagen, door met een stanleymes de vloerbedekking precies er rond omheen uit te snijden en nog wat van de lagen eronder weg te halen en dan zakt het kastje in de vloerbedekking en past een schuiflade precies. Heb ik ook gedaan, want in mijn Highline-interieur zaten ook 2 schuiflades.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!