Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

[HOW-TO][Polo 6C][VCDS] Dagrijverlichting in en uitschakelbaar via infotainment systeem

VCDS, Dagrijverlichting in en uitschakelbaar via infotainment systeem

1. GertJan

Exclusive member VCDS Support

Lid geworden:
    8 mei 2014

1.189
    324
    83
    #1 GertJan, 18 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2017
    GertJan submitted a new resource:

[HOW-TO][6C][VAGCOM] Dagrijverlichting in, en uitschakelbaar via infotainment systeem - [HOW-TO][6C][VAGCOM] Dagrijverlichting in, en uitschakelbaar via infotainment systeem

Read more about this resource...

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 6C 1.2 TSi 90PK - ODB getuned naar 143PK & 238Nm

Sonmez en Mr. Blue vinden dit leuk.
  2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. iichel

iichel Banned

Lid geworden:
    23 jan 2014

8.294
    4.657
    113
    Als je nu je DRL eruit sloopt (de units), krijg je dan geen canbus errors of moet je dan de diagnose er nog even uit mikken?

Volkswagen Polo 6R TDI stage 2 by VVT

4. GertJan

Exclusive member VCDS Support

Lid geworden:
    8 mei 2014

1.189
    324
    83
    Geen idee, hetgeen hierboven beschreven staat is puur een softwarematige in en uitschakeling.

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 6C 1.2 TSi 90PK - ODB getuned naar 143PK & 238Nm

5. Louis20

Louis20 New Member

Lid geworden:
    1 nov 2018

11
    0
    1
    Ik heb bovenstaande uitgevoerd, echter zonder resultaat. DRL staat nu zelfs volledig uit, totdat ik het dimlicht inschakel.
    Ik heb dan ook de new value teruggezet naar 'not active' waarna ik krijg controllet accept the request. Will now read the channel again. Alleen blijft de stored value op ''active'' staan. HELP?!

Volkswagen Polo 6C 1.4 TDI 75pk bluemotion

6. Franklin Polo6R

Premium member

Lid geworden:
    8 mei 2017

903
    262
    63
    Heb je het met een orginele vcds kabel gedaan?

Volkwagen Polo 6R 1.2 TDI 100pk 220nm

7. Louis20

Louis20 New Member

Lid geworden:
    1 nov 2018

11
    0
    1
    nee dat niet, dus het zal daaraan liggen zeker?
    wel heb ik een autoscan gemaakt, kan ik dit terugzetten?

Volkswagen Polo 6C 1.4 TDI 75pk bluemotion

8. Franklin Polo6R

Premium member

Lid geworden:
    8 mei 2017

903
    262
    63
    kijken wat er op je auto scan staat.
    ali kabel werkt soms niet.
    bij mij ook hoor!
    maar dat gewoon nog een x proberen.
    wat ik merk is dat je eerst je vcds moet opstarten en dan de kabel in je obd poort stoppen.
    ik heb ik mijn werk auto needle sweep aangezet maar dat lukte ook pas na de 2de x.
    dus ff op je uitdraai kijken en het juiste terug zetten.
    succes!

Volkwagen Polo 6R 1.2 TDI 100pk 220nm

9. TCL

TCL Tuningcenter Lowering
    Sponsor VCDS Support

Lid geworden:
    18 jun 2011

310
    69
    28
    Neem aan dat je een logfile hebt gemaakt in excel van de adaptiewaardes? Want daar is het mis gegaan.

Daar zit je probleem vermoedelijk deze(chinese kabels) hebben hun beperkingen. Als je dit aan zet in je menu dan kan je zelf de DRL aan of uit zetten dit staat los van de uitwerking op de DRL buiten de auto. de DRL buiten de auto zal ook met deze aanpassingen standaard aan blijven.

ik heb het vermoeden dat jouw "chinese" kabel nu iets anders om gecodeerd heeft wat jij niet gevraagd hebt en nu dit het probleem is. Ik weet ook waar het zit denk ik maar durf dit niet met jouw kabel terug te coderen anders zou ik je op afstand willen helpen.

mijn advies is om eventueel langs te komen om het probleem op te lossen. Mocht je meer willen weten kan je me whatsappen

www.lowering.nl voor al uw verlagingen. Ook voor alle VCDs/VCP aanpassingen kan je bij me terecht. +31(0)615228709 ook whatsapp. Skoda Octavia 1 RS 1.8T

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie