Hoogste kilometerstand?

Hoi allemaal, Ik vraag mij af wat de hoogste kilometerstand is die mensen hier op 1 motor hebben gehaald!
Ik heb zelf een 9n3 1.4 tdi met 4 ton op de teller met nog de originele motor, met zelfs een originele turbo.

Is dit een kwestie van geluk? of hebben meer van jullie dit of nog veel meer gereden.
En in het geval dat de motor uiteindelijk de geest gaf, waardoor en bij welke km stand kwam de motor aan zn eind?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 tdi 66kW 
Ik kijk ook ff mee, ben benieuwd welke trucjes jullie gebruiken om je auto zo lang mee mogelijk te rijden, dat ie nog met gemak autobahn op kan zegmaar. Bijv eerst 5 minuten warm rijden, langzaam bochten nemen, tijdig olie verversen??? Is topsnelheid rijden op autobahn uberhaupt schadelijk of zelfs gezond voor je motor?:rolleyes:Big Grin
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Ik kijk ook ff mee, ben benieuwd welke trucjes jullie gebruiken om je auto zo lang mee mogelijk te rijden, dat ie nog met gemak autobahn op kan zegmaar. Bijv eerst 5 minuten warm rijden, langzaam bochten nemen, tijdig olie verversen??? Is topsnelheid rijden op autobahn uberhaupt schadelijk of zelfs gezond voor je motor?:rolleyes:Big Grin
Zo op zijn tijd hoge toeren maken en pittig rijden wordt aangeraden als je het niet te vaak en langdurig doet.

Ik laat de motor eerst een kwartiertje warm worden, pas als de olietemperatuur rond de 85 - 100 zit maak ik wat meer toeren.
 
Volkswagen  X  X 
Ik heb 226 duizend en nog wat.. op me teller... met een benzine blok.... loopt nog perfect... ik maak morgen een foto van me tellerstand... voor de exacte cijfers
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Ik zit nu op 305000 km , wil toch bij 350000 verkopen of zou die nog veel langer mee kunnen ?

Zou ik niet laten afhangen van een kilometerstand, maar vooral van de staat van de auto. Wegen de onderhouds/reparatiekosten op tegen een getal? Ik heb twee jaar terug een revisiebak onder een auto met 360.000 laten plaatsen.. rijdt nog als een zonnetje rond.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!