hoog toerental stationair

Hallo,
zins kort heb ik gemerkt dat bij warme motor,stationair het toerental hoger is,als normaal.
Verder rijd de wagen prima,het betreft een polo 9N 1400 uit 2003.

Iemand een indicatie wat de oorzaak zou zijn?

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16v 
Dat betekend dat als die op dat streepje waar x100 op staat de auto 500 toeren draaid.

Dat is echt heel laag.

Normaal zit die rond de 750
Dat is het streepje voor de 10

ok,sinds dat ik de auto hebt(04-09-17) stond hij altijd bij de 1e streep (500rpm),dacht altijd dat hij 1000 toeren draaide,dus in princype loopt hij goed nu bij streepje voor de 10.
Bedankt man

PS, gisteren nieuwe accu moeten kopen,de vorige na 1 dag haperen met starten gaf hij de geest.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16v 
Kijk je koelvloeistof temperatuur sensoren even na.. deze gaan vaak stuk bij de 9N en dan spuit hij te veel in!

Hi,
deze had ik afgelopen januari al vervangen samen met thermostaat,kijk hier bij " temparatuur rond de 45 graden ".
Volgens Robin en Khalid zou het stationaire toerental goed zijn.

Maar bedankt voor je reactie.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!