Honeycomb grill photoshoppen en carbon spiegelkappen indien mogelijk

Wie zou mij carbon spiegelkappen en een Honeycomb grill erop kunnen photoshoppen? Ben namelijk weer aan het twijfelen geslagen haha
49c79088f08a750288be929fe5bc5f85.jpg
e9c5af69f98fb32d15c08f6047746a91.jpg
a16cbac355e57ffe7608d8565789b23c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Dankjewel man! Je hebt mn twijfel weggenomen haha. Wou eerst nog de grill annuleren. Ga het toch doen nu ik deze foto bekijk. Staat echt vet!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Zeker een aanrader vind dit zo een hele mooie combi hebben morgen komt er xenon in en is de voorkop af


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Zeker een aanrader vind dit zo een hele mooie combi hebben morgen komt er xenon in en is de voorkop af


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hetzelfde hier haha. De uleds komen binnekort eraan met een hid xenon kit. En vanonder heb ik mijn led drl steken. Dak ga ik nog hoogglans zwart laten wrapped denk ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Hetzelfde hier haha. De uleds komen binnekort eraan met een hid xenon kit. En vanonder heb ik mijn led drl steken. Dak ga ik nog hoogglans zwart laten wrapped denk ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Wrappen zal niet gaan ivm "sinaasappel" reliëf had hier al een keer naar geïnformeerd en de wrap zal niet hechten omdat het dus geen glad oppervlak is dan zul je het eerst moeten opvullen met primer maar dan kun je net zo goed als wat ik wil gaan doen hoogglans laten spuiten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Zo is hij nu op 't moment. Toch twijfel ik nog ivm de grill haha xd ow serieus want ik heb hier nog mensen gezien die hun dak hebben laten wrappen?
0608cd422b7519b5e7c475d01c5477fc.jpg



Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk


Netjes hoor maar ja dak wrappen is prima te doen dit is een glad oppervlak maar voel maar eens aan je mistlamp kap zoals ik al zei sinaasappel reliëf = weinig oppervlak en zal de wrap niet goed hechten en dus meteen weer loslaten..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Ik heb zelf ook OEM carbon spiegelkappen er op laten zetten, en ik heb de silk blue polo.
Op een witte polo zullen deze naar mijn mening nog vetter staan.

Mocht je nog ergens een oude sok hebben liggen, de carbon-look binnenspiegel zou 'm helemaal afmaken!

Het glas hoef je er niet uit te halen volgens mij, breken zal het niet snel doen... het meest lastige is de bevestigingspuntjes van de spiegelkappen heel houden tijdens het (de)monteren, gaan ze stuk kan kan je ze weggooien!
 
Volkswagen  Polo 6C (2017)  1.0 TSI 95PK 
Ik heb zelf ook OEM carbon spiegelkappen er op laten zetten, en ik heb de silk blue polo.
Op een witte polo zullen deze naar mijn mening nog vetter staan.

Mocht je nog ergens een oude sok hebben liggen, de carbon-look binnenspiegel zou 'm helemaal afmaken!

Het glas hoef je er niet uit te halen volgens mij, breken zal het niet snel doen... het meest lastige is de bevestigingspuntjes van de spiegelkappen heel houden tijdens het (de)monteren, gaan ze stuk kan kan je ze weggooien!
Dat is mij dus ook gebeurd. Mn witte kunnen weggegooid worden aangezien die bevestiging lipjes zijn gebroken. Ook heb ik het gevoel dat die carbon spiegelkappen niet aansluiten zoals de originele. Is maar 1 mm ofzo maar toch voelt het zo. Staat wel vet erop!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!