Homi's Polo R-line Edition (2014)
Homi's Polo R-line Edition (2014)

HoMi's Polo R-line Edition (6R/2014)

Polo 1.2 TSI R-Line Edition 105 PK
Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.2 TSI 4 cilinder (6R)
Uitvoering
R-Line Edition
Kleur
Diep zwart parelmoer metallic
Bouwjaar
4 maart 2014
hallo dov hier, ik werd geroepen
Hey, ik ben aan het kijken of het mogelijk is om wat dingen te coderen. Ben hier zelf totaal niet in thuis. Bijvoorbeeld het geluid van de achteruit-rij-sensoren is niet te horen of de melding het scherm van "no rear camera available" zou ik graag willen weg hebben.

Daarop noemde @HoMi jou naam, omdat jij in de buurt van Nijmegen actief bent.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 60pk 
De turbo vervangen terwijl de kilometerstand nog maar op 84.000 staat :(
In januari had ik ook al een dikke rekening voor het vervangen van de distributieketting
en de waterpomp...
Au... wat kost zoon grapje ongeveer?
Hoop dat je daarna weer zorgeloos rond kan rijden met hopelijk iets vriendelijkere reparaties
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Yep… bij mij ook gebeurt, ook geen briefje of iets.
Bij de 2e foto zie je wat er over is waarna ik het stof heb weggeveegd.
01EBE2FC-D20F-45D8-9E70-925204C0F98F.jpegIMG_4106.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Jeetje @HoMi grrrrrrr dit vindt ik wel heel erg, dit is niet zachtjes gegaan wat een #ikel.
Misschien nog even bij je buren vragen of zij iets gezien hebben of een buur met misschien een slimme deurbel.
Hopelijk lukt het om de schade op iemand te kunnen verhalen.
 
Volvo  -  - 
Ook balen voor jou dus. Ga je het laten maken ?
Zeker niet, dan ben ik mijn no-claim korting en mijn schade vrije jaren kwijt. Ik wacht wel tot ik zelf, of iemand anders mijn bumper flink beschadigd. Dan is het vroeg genoeg om er een nieuwe bumper op te laten zetten.
Er zit genoeg steenslag op dus heel erg boos ben ik er niet om. Ik vind het wel heel erg zonde, zeker omdat wij allemaal zo zuinig zijn op onze auto's.
Ga jij het wel laten maken?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!