Homi's Polo R-line Edition (2014)
Homi's Polo R-line Edition (2014)

HoMi's Polo R-line Edition (6R/2014)

Polo 1.2 TSI R-Line Edition 105 PK
Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.2 TSI 4 cilinder (6R)
Uitvoering
R-Line Edition
Kleur
Diep zwart parelmoer metallic
Bouwjaar
4 maart 2014
Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.

Je hebt ook Ali setjes met een losse sensor, maar daar zijn ervaringen variabel in.
ali goed alternatief voor als je geen regensensor hebt.
als je die wel hebt zou ik zeker voor de andere optie gaan.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Volgens mij moet je af fabriek een licht -en regensensor hebben. Dan heb je
een Golf 7 lichtschakelaar met auto functie nodig en een speciale kabelboom.

Een voormalig forumlid heeft dit voor mij ingebouwd...

Golf 6 met auto functie. golf 7 gaat niet werken.

ik heb hem ook via me regen regensensor. werkt prima
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
ls je de coming home en leaving home functie wilt hebben ;)

Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.

Golf 6 met auto functie. golf 7 gaat niet werken.

ik heb hem ook via me regen regensensor. werkt prima

Ik wil dit ook ongelofelijk graag! Heb een regensensor in de voorruit en dus ook het liefste een OEM oplossing i.p.v. een Ali-setje. Wie kan hier mij meer informatie / een how to geven?

--

EDIT: Is dat deze oplossing?
https://drive.google.com/file/d/0B2nv91Y7YYCbN2hUM1QwdFE1bk0/view

Zo ja, dit gaat om het zelf te doen mij iets te ver. Waar/Bij wie hebben jullie dit gedaan / zou iemand mij daar mee kunnen helpen?
 
Laatst bewerkt:
Als je oem coming home en leaving home wilt, is een regen en licht sensor wel vereist. Tenzij je het wilt doen met 1x seinen bij contact uit.

Je hebt ook Ali setjes met een losse sensor, maar daar zijn ervaringen variabel in.


Ik heb een oem regen -en lichtsensor maar moet bij coming home toch één keer seinen...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dit ook ongelofelijk graag! Heb een regensensor in de voorruit en dus ook het liefste een OEM oplossing i.p.v. een Ali-setje. Wie kan hier mij meer informatie / een how to geven?

--

EDIT: Is dat deze oplossing?
https://drive.google.com/file/d/0B2nv91Y7YYCbN2hUM1QwdFE1bk0/view

Zo ja, dit gaat om het zelf te doen mij iets te ver. Waar/Bij wie hebben jullie dit gedaan / zou iemand mij daar mee kunnen helpen?


Ik heb het laten doen door een voormalig forumlid.
 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!