Homi's Polo R-line Edition (2014)
Homi's Polo R-line Edition (2014)

HoMi's Polo R-line Edition (6R/2014)

Polo 1.2 TSI R-Line Edition 105 PK
Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.2 TSI 4 cilinder (6R)
Uitvoering
R-Line Edition
Kleur
Diep zwart parelmoer metallic
Bouwjaar
4 maart 2014
Zeker niet, dan ben ik mijn no-claim korting en mijn schade vrije jaren kwijt. Ik wacht wel tot ik zelf, of iemand anders mijn bumper flink beschadigd. Dan is het vroeg genoeg om er een nieuwe bumper op te laten zetten.
Er zit genoeg steenslag op dus heel erg boos ben ik er niet om. Ik vind het wel heel erg zonde, zeker omdat wij allemaal zo zuinig zijn op onze auto's.
Ga jij het wel laten maken?

Ja, heb nog andere schades die ik meteen meeneem.
 
Jeetje @HoMi grrrrrrr dit vindt ik wel heel erg, dit is niet zachtjes gegaan wat een #ikel.
Misschien nog even bij je buren vragen of zij iets gezien hebben of een buur met misschien een slimme deurbel.
Hopelijk lukt het om de schade op iemand te kunnen verhalen.

Ja, triest hè, ben je er zo zuinig op...
Heb in de straat briefjes in de brievenbus gedaan.
Even afwachten dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!