Homi's Polo R-line Edition (2014)
Homi's Polo R-line Edition (2014)

HoMi's Polo R-line Edition (6R/2014)

Polo 1.2 TSI R-Line Edition 105 PK
Merk
Volkswagen
Model
Polo 1.2 TSI 4 cilinder (6R)
Uitvoering
R-Line Edition
Kleur
Diep zwart parelmoer metallic
Bouwjaar
4 maart 2014
Hallo allemaal,

Ik ben Mike, 46 jaar en woon in het Oosten van Brabant. Ben op zoek naar een Polo GTI, GT of een
R-line met 105 pk. Mijn verstand zegt de laatste te kopen maar mijn hart denkt daar anders over. Hoop
hier veel info te vinden over deze modellen en op termijn een keuze te maken.
Alvast welkom hier en succes met het vinden van een leuke Polo.
 
Oei, even updaten. Eindelijk een Polo gevonden op 17 februari 2017, zie mijn showroom.

Krijg een melding dat ik geen toestemming heb om de plaatjes te zien :(
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Bedankt Nick, erg lang naar gezocht maar het wachten is beloond :blush:

Wat gaat er nog aan veranderen? LED binnenverlichting en 6C achterlichten zijn altijd goed!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Wat gaat er nog aan veranderen? LED binnenverlichting en 6C achterlichten zijn altijd goed!


Denk nog aan verlagen. Vind m vooral achter hoog op zijn pootjes staan... Maar in mijn dorp heb je echt vluchtheuvels die voor drempels doorgaan... Led binnenverlichting vind ik wel mooi. 6C achterlichten moet ik nog bestuderen op het verschil met de 6R !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!