Hoe laag kan ik gaan zonder aanpassingen??(schroefset)

Polobm6r

Bekend lid
1,796
749
132
Beste Polo vrienden

Ik heb een Polo GT en die wil ik graag lekker laag hebben.
Maar nu is de vraag hoe laag kan ik hem laten zakken zonder aanpassingen??
Hoop dat iemand hier ook een lage Polo heeft en me er mee kan helpen.

Alvast bedankt allemaal.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
@Syste vragen.
Die staat op air.
Kan niet lager,
maar zal wel weten wat je tegen komt als je laag wilt.
26875819673_03bc84e0a7_k.jpg
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik heb hem ook wel redelijk laag staan.
ST-Schroefset
achterveren vervangen voor veren die 1,5 cm lager zijn.
Stelschroef van het potje verwijderd en ik moest een paar mm van het stelpotje afdraaien anders kon de veer er niet omheen.

Voor kan ik nog lager schroeven alleen is dat niet te doen. Het is voornamelijk achter wat hoog blijft staan ook met een schroefset zonder aanpassingen.

Kijk voor betere foto's : HIER
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ik heb hem ook wel redelijk laag staan.
ST-Schroefset
achterveren vervangen voor veren die 1,5 cm lager zijn.
Stelschroef van het potje verwijderd en ik moest een paar mm van het stelpotje afdraaien anders kon de veer er niet omheen.

Voor kan ik nog lager schroeven alleen is dat niet te doen. Het is voornamelijk achter wat hoog blijft staan ook met een schroefset zonder aanpassingen.

Kijk voor betere foto's : HIER
@tonykart Even off-topic, maar kan het zijn dat ik je gisteren zag rijden in Nijmegen? Rond 20.00u op de Oranjessingel/Wedren?
Die velgen zie je niet zo vaak op een Polo namelijk en dat viel me gisteren gelijk op! ;)
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Beste Polo vrienden

Ik heb een Polo GT en die wil ik graag lekker laag hebben.
Maar nu is de vraag hoe laag kan ik hem laten zakken zonder aanpassingen??
Hoop dat iemand hier ook een lage Polo heeft en me er mee kan helpen.

Alvast bedankt allemaal.
je moet wel 2 stabalisator stangen vervangen of inkorte, die zitten aan je veerpoten vast anders heb je kans dat ze je aandrijfas gaan raken.
ik heb ze ingekort iig dat is de snelste oplossing.
succes [emoji106] [emoji106] [emoji106]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
@Mikkie30 dan toch? Witte 6R 5-deurs, verlaagd en velgen met veel spaken. Misschien toch geen bekende van het forum! :confused:
Nee was ik niet, ik heb ook niet echt een spaak velg maar meer een turbine velg.

je moet wel 2 stabalisator stangen vervangen of inkorte, die zitten aan je veerpoten vast anders heb je kans dat ze je aandrijfas gaan raken.
ik heb ze ingekort iig dat is de snelste oplossing.
succes [emoji106] [emoji106] [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Hoe heb je ze ingekort dan? Ik moet zeggen dat ik dit niet heb gedaan.
Is vervangen niet makkelijker?
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Nee was ik niet, ik heb ook niet echt een spaak velg maar meer een turbine velg.


Hoe heb je ze ingekort dan? Ik moet zeggen dat ik dit niet heb gedaan.
Is vervangen niet makkelijker?
deze heb ik door de helft geslepen stuk er tussen uit gehaald en er schroefdraad op gesneden een schroefbusjes erop van 2 euro en terug gezet.
je kunt hem idd ook vervangen maar zon setje kost dacht ik tussen de 50 en 80 euro.
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!