Help van Xenon naar Halogeen

Beste forumleden,

Ik lees al een tijdje met veel interesse de verschillende topics op dit forum waar ik telkens veel wijzer van ben geworden.

Ik heb een vw polo 6r GTI uit 2010
Nou zijn afgelopen donderdagnacht mijn xenonkoplampen gestolen waar ik super van baal. Volgens de verzekering kan er op zijn vroegst pas volgende week vrijdag een expert komen en met de hele afhandeling kan het nog een paar weken duren.

Ik heb de auto nodig om naar mijn werk te gaan en heb in alle haast en stress gister een setje halogeen koplampen gekocht. Ik merk nu dat de stekkers niet echt passend zijn.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik Deze lampen werkend krijgen op mijn polo?

Ik zie veel adapters te koop van halogeen naar xenon, maar weet dus niet of er ook adapters zien die het tegenover gestelde bewerkstelligen.

Ik zie uit naar jullie raadzame adviezen.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 
Thanks Ichell, wat is jouw advies? Toch maar anders een tweede hands setje kopen op Mp ( heeft eigenlijk njet mijn voorkeur want zo faciliteer ik weer de koplampdieven)

Denk namelijk dat het ook wat kost 3 uur inbouw en 3 uur uitbouw?
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 
Lekkere verzekering, moet je eerst een week wachten op een expert, dan nog het nodige papierwerk/afhandeling afwachten en dan kun je eigenlijk pas actie ondernemen? Ik mag toch aannemen dat je goed verzekerd bent? In een GTI zit origineel xenon zodat de verzekering dat normaal gesproken toch vergoedt? Waarom niet overleggen met de verzekering en dealer of schadenet om alvast een nieuwe set te plaatsen en de kosten later te regelen? Het lijkt me dat je nu een groot probleem hebt, je kunt immers niet rijden met je Polo......lastig, lastig.


Mocht je toch een andere xenonset kopen/krijgen zorg er dan voor dat je de standaard schroeven waarmee ze vast zitten vervangt door andere schroeven. Ik weet het, het is geen garantie dat ze het niet weer gaan proberen maar zo zet je die aso's die niet van andermans spullen af kunnen blijven toch op het verkeerde been en maak je ze het een stuk moeilijker om ze er simpel uit te draaien.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt inderdaad. Heb vandaag gebeld maar ze willen helaas de expertise afwachten. Dus hun advies is geduld hebben helaas.

Ik heb maar alternatief vervoer geregeld.

Kan iemand mij vertellen welke speciale schroeven ik kan kopen om ze te beveiligen?
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 
Dat is wel serieus slecht zeg...

Waar ben je verzekerd ?

Je kunt nu niet eens met je auto rijden, je hoort toch wel minimaal vervangend vervoer te krijgen. ?
Het hoort toch niet jou probleem te zijn, dat hun geen experts beschikbaar hebben ?

Als ik jou was zou ik na reparatie maar elders een verzekering afsluiten....
 
-  Sirt  Kowed 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!