HELP! Spoiler gevraagd

Beste Forum- leden,

Ik heb een Polo 1.2 Tsi 6c uit 2014 en zou graag een dakspoiler hierop willen plaatsen!
Iemand die toevallig iets weet of iemand die een spoiler te koop heeft
Voorbeeld: OETTINGER, Maxton, oid, etc

Hopelijk kan ik via deze weg een spoiler vinden.

Mvg,
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 140pk 
Er zijn genoeg nepperds te vinden, deze hebben vaak een "net-niet" pasvorm. Op Marktplaats komt vaak het eea voorbij aan R-Line/GTI spoilers (van de 6R zijn dit gewoon dezelfde spoilers, 6C R-Line ook). Een 6C Gti spoiler past ook gewoon. Ligt aan je smaak wat je dus wilt.

Maxton heeft alleen extensions, wat inhoudt dat die bovenop een (6R/6C)R-Line of (6R)GTI spoiler geplaatst wordt. Oettinger is een van de neppies en zal dus qua pasvorm vaak niet 100% zijn. ;)

PS: foto is mijn Polo met originele R-Line/GTI dakspoiler met Maxton extension.
 

Bijlagen

  • 603839E2-6C1C-4AD9-82C9-D7A8AF6DA647.jpeg
    6.6 MB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Precies wat @Jay511 zegt, ik zelf heb een wrc-look met maxton extension. Echter wissel ik dit binnenkort om voor een originele wrc spoiler met maxton extension, dus komt mijn spoiler te koop te staan. Deze is wel eentje die niet 100% pasvorm is maar wel mooi staat. Mijn kleurcode is lc9x, misschien een voordeel voor je hoef je hem niet te laten spuiten. 52DCE6A4-71E0-4725-9199-E1D15E1EED2B.jpeg
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!