Handrem lampje

Hallo het handremlampje is onder het rijden gaan branden. Handrem was niet aangetrokken en er zit voldoende remolie in. Blijft over een fout in het remsysteem. Wat is de oorzaak?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 TSI 86pk 
Ik ben dan geen lid van de forum leiding, maar ik vind het een beetje onzin dat we voor elke vraag een nieuw topic moeten aanmaken. we hebben daar verschillende topics voor: Het grote kleine vragen topic, of zelfs het grote gooi het er uit topic. misschien zijn jullie het niet met me eens maar het vult de home pagina nogal onnodig op.. sorry als ik vervelend doe.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik ben dan geen lid van de forum leiding, maar ik vind het een beetje onzin dat we voor elke vraag een nieuw topic moeten aanmaken. we hebben daar verschillende topics voor: Het grote kleine vragen topic, of zelfs het grote gooi het er uit topic. misschien zijn jullie het niet met me eens maar het vult de home pagina nogal onnodig op.. sorry als ik vervelend doe.
Hi Thomas, natuurlijk doe je niet vervelend, op het forum mag iedereen een eigen mening hebben. Zoals jij beschrijft zou de TS zijn vraag kunnen stellen in een ander topic, maar het is niet vreemd om voor zijn "persoonlijk probleem" met zijn auto, een nieuw topic te starten. Til er niet te zwaar aan.... :cool:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Het blijft een dunne lijn die moeilijk te definiëren is, sommige vragen in het kleine vragen topic krijgen zoveel reacties dat ze wel een eigen topic verdienen, andere topics krijgen 2 reacties en bloeden dood.

In dit geval, nieuw lid, weinig info auto, zoals gezegd, beetje glazen bol actie, is dit een toekomstig doodbloedend topic. Daarintegen is het een nieuw lid, onbekend met alle topic dus geef em ook wat tijd om het forum te leren kennen.

Aan de topic starter, geef wat meer info aub.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik denk zelf dat je meer kans hebt om de juiste info te krijgen via een eigen topic met zoiets als dit.
Maar dan moet je natuurlijk wel meer info geven dan TS heeft gedaan.

Doe je dit in een topic waar van alles word gepost (Het grote kleine vragen topic) dan heb je een grote kans dat het niet word gezien.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Shaan en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!