H7 vervangen voor H7 Led

Beste mede leden,

Nou hoop ik dat ik niet een dubbel topic aanmaak maar ik kan t tot dusver niet vinden...

Ik heb vandaag mijn, uit China afkomstige, Led lampen binnen gekregen. Meteen aan de slag om ze te plaatsen. Toen ik eenmaal de rubberen doppen van mijn koplampen afhad zag ik dat het een 'klemsysteem' is zonder die lastige haakjes... nu zit er een draaisysteem in waar mijn nieuwe lampen niet in passen. Heeft iemand hier al het spreekwoordelijke wiel voor uitgevonden om dit werkend te krijgen?

Alvast hartelijk dank!

Groet,

Rogier
 

Bijlagen

  • IMG_1652.JPG
    IMG_1652.JPG
    747.2 KB · Weergaven: 154
  • IMG_1653.JPG
    IMG_1653.JPG
    645.8 KB · Weergaven: 140
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
neem even contact op met onze sponsor @Xenonlamp
of kijk even op hun website xenonlamp.nl
Ze hebben een oplossing, want ze hebben al setjes led geplaatst in een 6r gezien op Facebook.
Volgens mijn heb jij een speciaal bevestigings klipje nodig.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
eventjes een stukje ervaring delen,

Ik heb ook via aliexpres led H7 gekocht en ontvangen. ze paste perfect bij het inbouwen en ze doen het ook nog.
Er was alleen een probleem en dat is de lichtbundel klopt niet, het licht straald alle kanten op en daardoor zie ik bijna niets.
Oplossing volgens de chinees was andere koplampen met projectoren er in dan kon ik het licht wel sturen en bundelen.

ik hoop dat als jouw lampen passen je dit probleem niet zal hebben.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
Grote kans dat je het zelfde probleem gaat krijgen als @brian ben ik bang, met verlichting is het echt "goedkoop = duurkoop"!

Ga maar eens Google'en op fake Philips koplampen VS originele Philips (en de leek ziet overigens het verschil van het doosje niet eens, heel licht verschil in lettertype). In deze "fraude" gaan miljoenen om, en het is dan nog niet eens het ergste dat ze Philips kopiëren in mijn ogen, maar ze maken een lamp dat onjuist lichtbeeld af geeft wat minder opbrengst en eventueel verblinden van je tegenliggers oplevert.

Als deze het licht al niet goed kunnen bundelen kun je dat van een setje cheap LED lampen al helemaal niet verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!