H7 lampje vervangen maar zit niet vast

goedemorgen, Ik ben in het bezit van een POLO TDI uit 2005. Gisteren moest ik een lampje vervangen. Rechtsvoor.
Bijna geen ruimte. Filter verwijdert om ruimte te krijgen. Dop eraf gehaald en toen ik het lampje vastpakte had ik het al los.
Nu heb ik geen idee hoe het H7 lampje vast zit. Moet je deze kwartslag draaien? Iemand een detail foto van hoe het zou moeten zitten?
Ik zie wel een plastic zwarte ring die los zit. Weet niet of dat zo hoort. Kan er zo lastig bij. Of moet je de hele lamp verwijderen?
 
Volkswagen  Polo  TDI 
Bij mijn oude 9N3 moest ik het lampje erin drukken. Er zitten 3 metalen houders die het vast houd vanzelf. Er zit geen losje clipje ofiets zoals andere auto's.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
het probleem is opgelost... nogmaals gekeken en ruimte gemaakt. Er zit een zwart adapter ringetje wat je een klein stukje kan verdraaien.
dus lampje erin, met lipje omhoog, dan het ringetje een stukje draaien zodat hij geklemt wordt.
voila.... soms valt alles mee
 
Volkswagen  Polo  TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!