h7 koplamp

hallo,

als je de h7 lamp vervangt, moet de gloeidraad bovenkant aan de draadhouder zitten of aan de onderkant.
zie foto
mvg
 

Bijlagen

  • 19DC0CE6-6ED7-4DDA-8881-B47BB30E6AE6.jpeg
    19DC0CE6-6ED7-4DDA-8881-B47BB30E6AE6.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 61
vw  polo 6R  1.6 tdi 90 pk 
Een H7 lamp kun je maar op 1 manier monteren, let op de uitsparing in het lanphuis en het kleine metalen uitstulpinkje van de lampfitting, deze vallen precies in elkaar, en de gloeidraad zit aan de bovenkant.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Een H7 lamp kun je maar op 1 manier monteren, let op de uitsparing in het lanphuis en het kleine metalen uitstulpinkje van de lampfitting, deze vallen precies in elkaar, en de gloeidraad zit aan de bovenkant.
zoals op de foto afbeelding 1 dan ?
want ik heb de lampen vervangen maar deze geeft geen mooie beeld .(h7 intense white xenon effect whitevisions)
de koplamp heb ik ook laten afstellen maar geen mooie 100% beeld
 
vw  polo 6R  1.6 tdi 90 pk 
Wat voor merk lamp is dat Philips?
Ik heb zelf de Philips Extreme Vision 130% H7 en afgelopen vrijdag de Osram binnengekregen voor mijn vriendin haar Polo.
Super beeld!
 

Bijlagen

  • D01A7A1C-DB86-4F6A-8AD2-F0A54C5800E1.jpeg
    D01A7A1C-DB86-4F6A-8AD2-F0A54C5800E1.jpeg
    940.8 KB · Weergaven: 37
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Wat voor merk lamp is dat Philips?
Ik heb zelf de Philips Extreme Vision 130% H7 en afgelopen vrijdag de Osram binnengekregen voor mijn vriendin haar Polo.
Super beeld!
ja dat klopt merk philips
philips extreme vision 130% gaat deze lang mee? ik heb veel gehoord dat dit een korte levensduur heeft?

van philips whitevision beeld zie foto
 

Bijlagen

  • 0CF74BA2-5EE0-4373-988D-D6CBF760CBF0.png
    0CF74BA2-5EE0-4373-988D-D6CBF760CBF0.png
    4.7 KB · Weergaven: 29
vw  polo 6R  1.6 tdi 90 pk 
Wellicht is het handig om de gehele koplampunit los te maken, dan kun je er aan de achterkant makkelijker bij om de lampen te monteren, want die klemveertjes moet je goed vastklemmen anders gaat de lamp trillen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: jamezsa007
Denk dat het verschil te maken heeft met de uitvoering, je ziet ook veel typen 6R met verschillende koplampen, die van mij heeft 2 ronde lamphuizen, dim en grootlicht beide H7, maar ze zijn er ook met vierkante lamphuizen en zitten de oranje lampjes voor de richtingaanwijzers op een andere plaats.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
In geval van model AW zit koplamp met enkele torx schroeven vast. Na verwijdering schuif je koplamp voorzichtig naar voren en ontkoppel je achter de stekker. Nu kun je overal makkelijk bij en achter de rubberen afdekdoppen kun je zo bij de lampjes, en in geval van H7 kan deze inderdaad maar op 1 manier gemonteerd worden. Lampje niet zoals vaak met klembeugel, maar klikt zich vast in sluiting.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 Tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Wiebe67
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!