H7 connector kapot: vervangen

Hi,

Van mijn dimlamp (H7) is de connector behoorlijk beschadigd. De metalen pinnen liggen bloot en het plastic omhulsel brokkelt af. Hoe kan ik deze connector het beste vervangen? Kan ik een losse connector ergens aanschaffen en deze monteren op de bestaande bedrading of dien ik een groter geheel te vervangen?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
Ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoel - maar de stekker sluit ik rechtstreeks aan op de lamp (op de twee metalen lipjes).
 

Bijlagen

  • 5dc3c93a99dd330ecaa3fe40-large.jpg
    5dc3c93a99dd330ecaa3fe40-large.jpg
    18.4 KB · Weergaven: 12
Volkswagen  Polo 9n3  1.4TDI 
Als je een foto kan uploaden hebben we een beter beeld en kunnen we je beter helpen met een mooie oplossing.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Zie hierboven met een soortgelijke connector. De H7 lamp wordt hier dus rechtstreeks op aangesloten en vervolgens in de lampunit geklikt.
Als je zo een stekker als je zelf heb geplaatst kan kopen is het een kwestie van solderen/verbinden en monteren.

Andere oplossing is dmv het volgende stekketje op de draden knijpen en deze op de lamp, dan zit je alleen met 2 “stekkertjes” ipv 1
025EE70F-DE2F-49EB-9D12-53124D973F21.jpeg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!