Group-buy ramen tinten, wie heeft interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

Beheerder
4,636
2
1,035
193
Aangezien ik zelf mijn autoruiten wil laten tinten bij een bekende (is gewoon een bedrijf) wil ik kijken om wat korting te krijgen per auto.

Mijn vraag dus: wie wilt zijn ruiten laten tinten? Geef even aan om welk type Polo het gaat en hoeveel ruiten. Dan ga ik de prijzen even overleggen.

Lokatie is overigens Purmerend, in principe vroeg in de ochtend neerzetten, pak je de bus naar het pittoreske Volendam en heb je nog een leuk uitje ook :mrgreen: en kun je de auto in de middag weer halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Keurig, ik ben benieuwd of dat bedrijf misschien ook mijn mistlampen geel kan tinten? Als ik het goed heb had ik ergens gelezen dat @Jay511 dit ook wilde?
Ik volg hem eventjes. (y)
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Keurig, ik ben benieuwd of dat bedrijf misschien ook mijn mistlampen geel kan tinten? Als ik het goed heb had ik ergens gelezen dat @Jay511 dit ook wilde?
Ik volg hem eventjes. (y)
Klopt! Had pb’tje gestuurd haha. Mistlampen doe ik ook mee ;) Purmerend is wel knetter ver..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb even overlegd, er komt binnenkort ook een sponsor banner bij op de site, hij gaat ook nog een account aanmaken zodat jullie eventueel vragen kunnen stellen via het forum.

Een Polo 6R 5 deurs komt op € 200,- met garantie!!

Zoals ik al zei, principe is in de ochtend vroeg neerzetten, bus lekker pakken en in de middag weer ophalen (of je moet je een paar uur aan een koffietafel willen vermaken..) :)

Nog even mijn Prius die dus net gedaan is:

Vooraf:

29212

Met folie:

29213

29214
 
Zelf de tint kiezen? Tot hoever gaat ie? Tot wanneer geldt het en wie wil een kleine meetup doen daar, ff cafeetje ofzo, chillen :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Ik heb even overlegd, er komt binnenkort ook een sponsor banner bij op de site, hij gaat ook nog een account aanmaken zodat jullie eventueel vragen kunnen stellen via het forum.

Een Polo 6R 5 deurs komt op € 200,- met garantie!!

Zoals ik al zei, principe is in de ochtend vroeg neerzetten, bus lekker pakken en in de middag weer ophalen (of je moet je een paar uur aan een koffietafel willen vermaken..) :)

Nog even mijn Prius die dus net gedaan is:

Vooraf:

29212

Met folie:

29213

29214
mooi gedaan hoor!
maar 200 is de standard prijs.
daar zit geen korting in.
heb ff zitten googlen bij welk bedrijf maar daar is de prijs 200 voor 5 ramen.
dus we krijgen geen korting?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
mooi gedaan hoor!
maar 200 is de standard prijs.
daar zit geen korting in.
heb ff zitten googlen bij welk bedrijf maar daar is de prijs 200 voor 5 ramen.
dus we krijgen geen korting?
Ik kom via mijn bedrijf uit op 225-250 en het moet wel goed zijn geen Beuncompany BV 2.0. Oke prijs, + leuk daggie.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!