Grill zonder embleem installeren, halve maan motorkap?

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Goeiemorgen VW fanaten!

Ik heb een VW Polo 6R 1.2 TSI 105pk en ik wil een embleemloze grill erop installeren. Nu is het probleem dat ik zie dat er dan een half maantje in m’n motorkap komt te zitten, omdat mijn VW logo daar nu zit. Hoe kom ik aan een rechte motorkap? Of hoeveel kost het las- en spuitwerk? Zijn er andere opties? Ik heb helaas ook nog eens een lastige kleur...donkergrijs/bruinig.

Wie o wie kan mijn vragen beantwoorden? Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Goedemorgen Jay511,

Welkom op het forum.

Ik heb even zitten zoeken voor je en kan tot zover geen motorkappen vinden zonder embleem inkeping erin.
Wellicht zul je dus een offerte moeten laten opmaken bij een lasbedrijf/spuitbedrijf om eerst de halve maan eruit te krijgen middels laswerk en vervolgens deze in de goeie kleur laten spuiten.

Ik kan me herinneren dat je hier speciale insteekstukjes voor kan kopen op ebay volgens mij.

Zelf ook al gekeken naar deze wijziging alleen voor mij is het teveel moeite voor wat je er voor terugkrijgt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Motorkap moet je laten lassen voor het beste resultaat, uiteraard ook de hele kap laten spuiten. Dit kan bij een schadebedrijf of een custom auto's bedrijf. Ik kan je er geen prijs voor geven gezien ik mijn hele exterieur in 1x laat doen voor een schattig prijs van minimaal 4000 euro dusja..
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!