Gratis online service en repair manuals voor de Polo Mk3 Mk4 en Mk5

Hoi,

Hierbij wil ik graag deze link met jullie delen. Ik was op zoek naar informatie over de Polo 9N om uit te zoeken hoe de beweegbare koplampen werken en dergelijke en toen belande ik uiteindelijk op een geweldige site waar voor drie uitvoeringen van de Polo de complete service en repair manuals staan.

Het enige irritante is dat je steeds het donatie venster weer moet weg klikken maar verder is het een zeer uitgebreid en gespecificeerde site waar je tot in detail in diagrammen en tekeningen per rubriek en onderdeel kan zien hoe iets in elkaar steekt en hoe het te vervangen!

Ik ben er erg blij mee aangezien het vaak lastig is uit te zoeken hoe iets los te krijgen en vervangen.

De manuals zijn beschikbaar voor alle VW's maar dus ook voor de Polo Mk3 Mk4 en Mk5.

Zie link:

http://workshop-manuals.com/volkswagen/
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!