Graag stel ik mij voor

Beste VW rijders,

Een goed jaar geleden heb ik mijn eerste auto gekocht een VW Up! Tijdens het rijden in die auto ben ik verliefd geraakt op Volkswagen. Dat ik bij een Pon bedrijf (geen auto bedrijf) werk helpt ook niet echt mee. Helaas heb ik pech gehad met de Up! en deze weg moeten doen wegens de kosten maar met één voordeel: ik ben nu bezitter van een hele mooie VW Polo.

De Polo komt oorspronkelijk uit Duitsland en is een paar jaar geleden (vorige eigenaar) geïmporteerd naar Nederland. Dat de auto uit Duitsland komt zie je er ook wel van af, want de auto beschikt over een heel aantal opties. Het gaat om een Polo 6R uit 2011 met een 1.2 TSI motor met 105 pk. De auto beschikt over een 7 traps DSG automaat en heeft opties als: cruise control, climate control, navigatie, winterpakket en regensensor. Zelf ben ik helemaal weg van de auto, want oo wat rijd dat toch lekker met die DSG automaat en pittige motor.

Graag zou ik met VCDS wat dingen aan de auto willen aanpassen zoals Anti-carjack activeren en automatische verlichting (als dit mogelijk is) maar hiervoor zal ik binnenkort een nieuw topic openen.

Hieronder een paar foto's van de auto:

20190121_163019.jpg 20190121_163031.jpg 20190121_163043.jpg 20190121_163046.jpg 20190121_164851.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!