Gordel midden achter kapot 9n3 5-deurs

Beste allen,

De driepuntsgordel midden achterin mijn polo 9n3 is kapot, nu moet de polo binnenkort voor de APK en is een kapotte gordel APK-afkeur.. Ik kan echter niet vinden hoe ik deze gordel kan vervangen, anders dan het vervangen van het hele achterbankpaneel (welke ik nergens kan vinden). Heeft een van jullie hier wellicht ervaring mee?

Bedankt!

Casper
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 140pk 
Welkom op dit forum, voorstellen wordt gewaardeerd. De 3 punts gordel, zit toch niet vast aan de achterbank?. Kijk waar deze met bouten in het plaatwerk zit. Informeer bij b.v. de dealer wat een nieuwe kost, want een gebruikte uit b.v. een schadeauto, kan beschadigingen hebben, of je moet even informeren bij een schadebedrijf of die een goed werkend exemplaar heeft liggen, b.v. VAS autodemontage in Den Dolder (Utr.).
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Bedankt! Dacht mij al ooit voorgesteld te hebben. Ik ben Casper, student in Wageningen maar in het weekend woonachtig in Scheemda (GR) waar mijn ouders een melkveehouderij- en akkerbouwbedrijf runnen. Mijn polo brengt mij elke week op en neer! De spanner van de gordel zit vast aan het achterbankpaneel. Het 'klikding' zegmaar en het uiteinde zitten wel vast aan het frame. De dealer waar ik loop dacht dat nieuw niet leverbaar was en ik heb te weinig tijd om heel veel sloperijen langs te gaan..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jan de Bandeman
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!