goed adres bcm (boord regel unit) inregelen/ programmeren 6R

Laurens

Actief lid
136
39
34
De Polo 6R 2009 heeft een storing in de boordregel unit (kastje net boven de pedalen) de raambediening is buiten werking.

Unit moet gerepareerd of vervangen worden, daarna programmeren en sleutels inleren, wie weet een goed adres.

De dealer heeft pas over drie weken tijd......

Probleem is uitvoerig onderzocht en kwam op storing in bcm uit.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
is dat hetzelfde als autopar.nl ?die was ik van plan morgen te proberen te bellen, ook in Zeist

bedankt voor je reactie trouwens
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
wel bedankt kerel, het is al verholpen door de dealer, nieuw, garantie en geen gezeik.

De meeste dealers zijn niet zo meedenkend en iets gratis geven of vervangen voor garantie die zijn er ook weinig.
Het lijkt wel alsof de dealer hier de mensen aanneemt op stugheid en arrogantie, ook denken ze niet echt mee.
Dat gaan ze pas doen als je in stropdas binnen komt met een pak geld om een nieuwe auto met veel opties te kopen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
De meeste dealers zijn niet zo meedenkend en iets gratis geven of vervangen voor garantie die zijn er ook weinig.
Het lijkt wel alsof de dealer hier de mensen aanneemt op stugheid en arrogantie, ook denken ze niet echt mee.
Dat gaan ze pas doen als je in stropdas binnen komt met een pak geld om een nieuwe auto met veel opties te kopen.

Ben ik het absoluut niet mee eens! Wellicht dat het in de grote steden vaker voorkomt, maar lang niet alle dealers zijn zo, zoals je omschrijft!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ben ik het absoluut niet mee eens! Wellicht dat het in de grote steden vaker voorkomt, maar lang niet alle dealers zijn zo, zoals je omschrijft!

We hoeven het ook niet eens te zijn;), en ik heb ook niet gezegd alle dealers het is puur mijn ervaring.
Misschien komt het omdat ik altijd op crocs loopo_O
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ben erg tevreden met de reparatie, keurig op de hoogte gehouden, helder overleg over de lastige electronische storing, nog wat korting gekregen omdat men het wel heel vervelend vond. Super!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!