gloeilamp koplamp vervangen

Model: Polo (9N1/2/3) (2001 - 2009) ,met een grote en kleine koplamp voor .
Gisteren bleek de linker koplamp stuk, dus geprobeerd die te vervangen. Met veel gewurm de oude eruit, maar ik krijg de nieuwe er niet goed in.
Er zit een ring met twee torx boutjes aan de achterzijde van de reflector, die je een klein stukje kun verdraaien, maar ik krijg de lamp niet vlak tegen de zitting.
Ik heb nergens een youtube-uitleg kunnen vinden maar een van de lezers weet vast te melden waar wel een goede uitleg staat of kan die zelf geven.
Wie geeft raad?
François
 
Laatst bewerkt:
"....ik krijg de lamp niet vlak tegen de zitting....": het gaat om het lampje, de hele koplampunit is verder ok.
Maar de film is heel helder en ik snap nu waarom ie er niet inpaste : ......op zijn kop .:mrgreen:
Dank! François
 
  • Haha
Waarderingen: Ronny
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!