Gijs voorstellen

Dag allemaal

Bij deze wou ik mezelf even voorstellen op het forum, ik ben Gijs en nu bijna een jaar eigenaar van mijn polo 6R reflex silver dit is mijn 2de polo hiervoor heb ik een polo 9n uit 2002 gehad die ik had verlaagd op een ap schroefsetje.
Eind december 2017 ben ik dus de trotse eigenaar geworden van deze polo 6R die nog volledig standaard was, wel was het een high-line uitvoering. Het eerste wat ik gedaan heb is de auto een volledige schoonmaakbeurt gegeven binnen en buiten:
1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Al snel volgden enkele kleine aanpassingen: kofferklep debadgen, ruiten laten tinten en ruitenwisser eraf vanachter:
1k0.jpg
1k0.jpg

Hierna was eindelijk de schroefset er en klaar om er onder gezet te worden, deze keer heb ik gekozen voor een kw variant2 en heb ik mijn harten van mijn bbs'en in een andere kleur laten spuiten:
1k0.jpg

1k0.jpg
1k0.jpg

Hier nog enkele foto's van vandaag:
1k0.jpg
1k0.jpg
1k0.jpg
1k0.jpg

Volgend jaar wil ik graag een dikke set 17ers aanschaffen. Daarnaast twijfel ik nog om een gti grill te plaatsen met gtd badge en zwarte logo maar hier ben ik nog niet zeker van, graag jullie meningen? Doen of zo laten?

Ik hoop dat jullie dit een fijne introductie vonden! En ik hoor graag jullie meningen of tips!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Welkom gijs, Over de grill valt smaak te twisten. Je moet doen wat jij mooi vind! ;)

als het er netjes uit ziet vind ik het wel mooi. zonder rode lijnen en die chroom maken dan. mocht dat lukken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Bedankt voor de leuke reacties allemaal, is al direct leuk om te beginnen op dit forum!
Welkom gijs, Over de grill valt smaak te twisten. Je moet doen wat jij mooi vind! ;)

als het er netjes uit ziet vind ik het wel mooi. zonder rode lijnen en die chroom maken dan. mocht dat lukken.
Klopt helemaal alleen ik zag laatst deze foto hieronder en ik vind dat rode van de gti nogwel passen met de high-line bumper en chrome alleen ik ben nog niet helemaal zeker of dat op mijn kleur van auto gaat staan..
1k0.jpg

Welkom Gijs, leuke intro!
Deze velgen staan hem ook zeker goed hoor
Danku Robin, vind ze ook nog mooi staan maar wil in de toekomst toch een setje 17ers aanschaffen zodat de kassen iets meer gevuld zijn :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Als je wilt weten of het staat, misschien een idee om het te photoshoppen.

Goede foto maken van de voorkant van je auto, liefst met effen achtergrond (dan komt het er beter uit) en een goede foto van de grill maken (of zoeken).
Dan bewerken.

Dat geeft wel een aardig idee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Bedankt Roon, ik heb het samen met mijn broer al eens geprobeerd en dat gaf een idee maar wij zijn beide geen echte photoshoppers dus was heel amateuristisch gedaan en ben nog steeds niet heel zeker hierdoor.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Welkom ! Succes met de mods op je 6rBig Grin
Bedankt! Jij hebt de naar mijn mening mooiste standaard 6c velgen die er zijn, werk jij met spacers om ze mooi gelijk met de kassen te krijgen?
Van harte welkom en al lekker bezig met de mods
Bedankt en ja was eigenlijk de bedoeling dat die standaard ging blijven :mrgreen:
Welkom en veel leesplezier, mooie Polo met de uitgevoerde mods.
Bedankt en dat zal zeker lukken, zoveel leuke en leerrijke topics hier! Daar ben ik even zoet mee ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Bedankt! Jij hebt de naar mijn mening mooiste standaard 6c velgen die er zijn, werk jij met spacers om ze mooi gelijk met de kassen te krijgen?
Bedankt ! Deze velgen heb ik als optie mee besteld af-fabriek. Vond ze ook erg mooi.
Ik heb achter spacers gemonteerd van 5mm dik , dan vallen de velgen mooier in de kassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Dan zitten ze nu op ET41 als ik het goed heb? Zijn origineel toch ET46?
En kan ik ergens wat meer foto's zien van je wagen op deze dikke wielen?

Dankuwel Martien!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Onder het motto aan alle mooie dingen komt een einde heb ik even geleden ontzettend veel pech gehad. Mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden toen er een andere auto frontaal op mij in is gereden. Ik zelf was in shock maar heb gelukkig niks erg eraan overgehouden. Bij deze dus afscheid moeten nemen van mijn zo geliefde polo :tired:
1k0.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Dat ziet er idd vrij hopeloos uit. Mooi dat je er zelf niets blijvends aan hebt overgehouden. Succes met het vinden van een opvolger. Mijn Fabia Combi, met getunede motor en DSG en verlaagd met Eibach's met Bilstein B8 dempers, staat /komt te koop bij de dealer in Heerenveen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!