GEZOCHT: Originele VW Pamplona Adamantium Dark 17" velgen Polo AW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Hi,

Ik wil graag de originele VW Pamplona Adamantium Dark 17" velgen voor de Polo AW kopen.
Mocht iemand ze verkopen of connecties hebben om ze voor een mooie prijs te kopen bij een dealer of zoiets, dan hoor ik het heel graag!
Heb ook al een vraag uit staan bij A-Point in Amsterdam, maar wellicht weten jullie andere bronnen.

Bij voorbaat dank,
Juno
 

Bijlagen

  • PoloPamplonaAdamantium9.jpg
    PoloPamplonaAdamantium9.jpg
    270.8 KB · Weergaven: 19
  • PoloPamplonaAdamantium3.jpg
    PoloPamplonaAdamantium3.jpg
    96.5 KB · Weergaven: 22
  • PoloPamplonaAdamantium2.jpg
    PoloPamplonaAdamantium2.jpg
    153.5 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Deze mag dicht of verwijderd worden, heb de velgen los in duitsland gekocht voor rond de 800 euro, wel met wat hele kleine plekjes.
Had van Pon Dealer Naarden prijzen gekregen voor de velgen los en ook inclusief banden + montage, dat kwam neer op +-2700 en +-3200, dat ga ik echt niet betalen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!