Gewoonjan stopt als moderator

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Dag dames en heren!

Na een lange tijd twijfelen, heb ik besloten om te stoppen als moderator van het forum.
Dit omdat ik nu in een erg druk traject ben beland met m'n studie en het voor mij dan ook voelt alsof ik ermee getrouwd ben :lol:
Als neveneffect heeft dit dat ik echt vrij weinig tijd overhoudt om aan mezelf te kunnen besteden en daarmee dus ook MyPolo..
Jullie hebben wellicht al gemerkt dat ik een tijdje afwezig ben geweest en dat was dus ook om die reden.

Ik heb het moderatorschap altijd met veel plezier gedaan, heb echt genoten van jullie als community en ook veel lol gehad met het team achter de schermen.
Jullie als community verdienen een moderator die met veel enthousiasme (dat is er bij mij zeker nog wel) en ook met regelmaat op het forum aanwezig is (en daar gaat het dus mis bij mij); daar kan ik dus niet volledig meer in voorzien.
Vandaar ook dat ik mijn prachtige plekje als moderator gedwongen opgeef. Niet dat mijn studie eronder lijdt, maar voor mijn gevoel is het niet fair tegenover jullie en het team om wel als moderator aangesteld te blijven.

Verder, ja ik zal zeker aanwezig blijven op het forum en nee mijn Polo gaat nog lang niet de deur uit;)

Grt, Jan

Ps. aan eenieder die mij nog een pbtje had gestuurd in de afgelopen tijd, ik zal proberen er nog zo snel mogelijk op te reageren!
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!