Getinte achterlichten polo 6c

Ik ben op zoek naar een setje getinte achterlicht units voor in de polo 6c van 2014
Het liefste gewoon plug en play, weet iemand waar dit te koop is?
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Lijkt me juist leuk om zelf te doen..
Koop kwaliteit wrap, scherp mesje, plantenspuit, pasje voor gladstrijken en een fohn.
Makkelijkste is als je de koplamp eraf haalt en na wrappen weer erop zet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Lijkt me juist leuk om zelf te doen..
Koop kwaliteit wrap, scherp mesje, plantenspuit, pasje voor gladstrijken en een fohn.
Makkelijkste is als je de koplamp eraf haalt en na wrappen weer erop zet.
Is het juist niet handiger om hem op de auto te laten zodat het niet alle kanten op gaat als je de tintfolie strak trekt om hem glad erop te krijgen bij de bocht?
 
Volkswagen  6c bluemotion  1.4 tdi 
Ik heb het wel is gedaan zelf met motip backlight spray, vrij simpel en je kan weinig verpesten.
Je moet het opspuiten in meerdere lagen, elke laag dat je spuit worden ze iets donkerder.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!