Gestolen Polo GTI vs Politie

04-12-17 in de nacht 6r gti xenon led koplampen gestolen in Amsterdam West Bos en Lommer van mijn neefje. Zonder enige schade ingebroken en gestolen. Vandaag nwe koplampen erin en de bouten doorboren.
 
Oei dat is minder pffff echt waardeloos dit voor je neefje, de bouten doorboren zal helaas niet heel veel helpen
ben ik bang. Ze breken gewoon de oortjes van de lamp af als die **kels zin hebben om weer langs te komen.

Maar begrijp dat je iets wil doen natuurlijk om je eigendomen te beschermen, tegen dit soort tuig grrrr.
 
Volvo  -  - 
Oei dat is minder pffff echt waardeloos dit voor je neefje, de bouten doorboren zal helaas niet heel veel helpen
ben ik bang. Ze breken gewoon de oortjes van de lamp af als die **kels zin hebben om weer langs te komen.

Maar begrijp dat je iets wil doen natuurlijk om je eigendomen te beschermen, tegen dit soort tuig grrrr.


Ja zeker, heb vernomen dat dit ook vaker gebeurd ook bij mk6 en audi a1 etc helaas.
Gelukkig goed verzekerd meer kan je niet doen. Ja dacht in iedergeval wat doen om het lastiger te maken. Ik heb de lampen er ingezet en straks even boren.

Kansloze figuren zijn het gewoon. Tuig is het zeker!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!