Gerwin's Polo 1.2 TSI R-line WRC optiek

Goedendag,

Gisteren ben ik eigenaar geworden van mijn 3e volkswagen polo, de eerste keer dat ik een polo heb gekocht die niet standaard is. In de basis is het een R-line uitvoering, zowel binnen en buiten. Er zijn een aantal aanpassingen aan de auto gedaan zoals op de foto's te zien zijn.

Tevens zit ik nog te zoeken naar een gepaste tuning van de achterkant (dakspoiler?), hebben jullie ideeën?

iw432vaqj0knq.jpg

t7md5op.jpg

ylbo8e.jpg

8c3hb6fdlcm6c.jpg

qz2j6yo17.jpg


Mvg Gerwin
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en BRO-Turbo
Hele mooie zeg, hij staat er top bij wauw :cool:.
Ja klopt, hij is echt nog in een supermooie staat

Dit is een hele mooie uitvoering met sublieme mods. Ook van een liefhebber
geweest zo te zien :hearteyes:

Proficiat Gerwin !
Dankje, ik vind alleen de achterkant nog een beetje ingetogen

Heel dik!!! Veel plezier ermee.

En hmmm wrc spoiler... ik denk dat je dan toch aftermarket komt
Ja daar zat ik ook aan te denken, heb je suggesties waar ik deze kan vinden die passen op de r-line achterspoiler?

Die staat nog goed te glimmen veel plezier ermee.

Weet je misschien van welk merk die onderlip is? Vind het wel heel dik staan namelijk
Ik heb geen idee van welk merk de lip is, ik vroeg het me namelijk ook al af, kon ze nergens op het internet vinden
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Hahahah dankje! Heeft iemand enig idee waar ik een WRC dakspoiler kan verkrijgen die past op de r-line dakspoiler?
Als je een WRC(look) dakspoiler wilt hebben zal die van de R-line er echt af moeten, past niet op elkaar namelijk.

Je hebt een WRC look spoiler van RDX, deze had ik zelf besteld bij Winparts.nl en nog dezelfde dag gebeld voor een retour, zaten mij te veel onzuivere plekken op dat je met spuiten nog zou blijven zien.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Misschien dat er op Dejavucars.nl wat staat?.

Indd die voorspoilerBig Grin
Ik zoek ook nog iets om onder de standaard bumper te zetten. Zodat die iets lager lijkt

Ik ga eens kijken, inderdaad die voorspoiler maakt de auto echt af in mijn ogen

Wat een prachtige wagen zeg. Jemig..ben er stil van. Ik wilde ook zo graag een witte met "wat opties". Bizar mooie bak mag je trots op zijn!

Ik glimlach ook elke ochtend als ik hem weer zie, geweldig, dankjewel!

Wauw nice man!
Dankjewel!

Als je een WRC(look) dakspoiler wilt hebben zal die van de R-line er echt af moeten, past niet op elkaar namelijk.

Je hebt een WRC look spoiler van RDX, deze had ik zelf besteld bij Winparts.nl en nog dezelfde dag gebeld voor een retour, zaten mij te veel onzuivere plekken op dat je met spuiten nog zou blijven zien.

Is de R-line spoiler makkelijk zelf eraf te halen dan zonder dat er dingen beschadigen?
Bedankt voor de tip over de RDX spoiler, ik had hem zelf ook voorbij zien komen, dan gaat dat hem sws niet worden dus.
Heb jij eventueel tips over de WRC spoiler, dan ga ik er denk ik toch voor om de oude eraf te halen en een WRV (look) erop te plaatsen

Ziet er super uit!

6C GTI achterlichten zouden mooi staan.
Kentekenplaat houder zonder reclame en luxe kenteken erin.
Dankje! Ja zodra het nederlands kenteken binnen is komt er achter een plaat zonder reclame op en op de voorkant zet ik de plaat weer vast met lijm zoals dat ook gedaan was toen ik de auto kocht, dat staat super strak!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!