Geluid na distrubitietiem en multiriem vervanging

Valdes

Bekend lid
84
114
53
Beste mensen,

Mijn polo heeft afgelopen weekend een grote beurd gehad.

Distributieriem + waterpomp set
Multiriem set
Oliebeurt en filters.

Alleen na de beurt vind ik dat de auto anders klinkt. De monteur is het niet met me eens. En ben ik ook even langs andere garage langs geweest om te vragen wat hun vinden van het geluid hoe die klinkt. Die zei ook " klinkt goed, niks aan de hand "

Maar ik ben het daar niet mee eens. Ik heb een filmpje gemaakt, kijkt u er even naar en vertel me u mening.
Voor de rest ondervindt ik geen problemen met de auto, hij doet het goed, alleen ik irriteer me aan het geluid dat volgens mij van de riemen vandaan komt?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
ik heb dat geluid ook dat is bij mij een poelie van de multiriem, alleen is het bij mij een meer piepend geluid, maar hoort bijna hetzelfde als mijn auto
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Trouwens voor als het wat uitmaakt, video is gemaakt na een rit van 350 km. Dus het geluid is er zowel bij koude start als na een lange rit.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!