Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Gele symbool defecte verlichting tellerunit.

Discussie in '(2009-2014) Volkswagen Polo 6R' gestart door Ebbo, 8 nov 2018.

1. Ebbo

Ebbo New Member

Lid geworden:
    25 sep 2017

14
    1
    3
    Ik heb voor een paar maand terug geprobeerd om led verlichting te plaatsen in mijn interieurverlichting van mijn auto.
    Op de een of andere manier heb ik toen kortsluiting veroorzaakt, want mijn achterlichten bleken ook ineens niet meer te werken. Naar de dealer geweest en bleek een zekering doorgebrand te zijn.
    Heb toch maar de ledlampjes weer terug gebracht en weer gewone lampjes geplaatst.
    Maar het gele symbooltje in de tellerunit geeft nu niet meer aan dat de verlichting aan mijn auto defect is.
    Is het lampje van het gele symbooltje misschien stuk gegaan door de kortsluiting?
    En kan ik het lampje dan vervangen.
    Hoop dat jullie misschien een oplossing weten, alvast bedankt

Ebbo.

Volkswagen Polo 6R 1.4 Highline

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Robin-1991

Moderator

Lid geworden:
    18 aug 2017

950
    205
    43
    Als het lampje niet brandt dan is er dus ook niets kapot

Vw Polo 6r 1.2 tsi

4. Emiel van Putten

Emiel van Putten Active Member

Lid geworden:
    17 feb 2017

591
    158
    43
    Tja. Sorry ik weet ff niks te bedenken...

Zie reactie hierboven.

If it ain't broke, don't fix it

VW 6C 1.4TDI DSG

5. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

2.260
    1.218
    113
    Haal een lampje uit of je koplamp of achterlicht, die lampen aanzetten, dan moet je storingslampje aangaan, daarna terugzetten en dan moet het lampje weer uitgaan

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

6. Ebbo

Ebbo New Member

Lid geworden:
    25 sep 2017

14
    1
    3
    Bedankt voor het meedenken, maar heb voor een tijdje terug een lamp in mijn koplamp stuk gehad en dat gaf hij niet meer aan.
    Normaal als je de auto op contact zet gaan alle controlelampjes branden, inclusief dit lampje.
    Dat heeft hij ook altijd gedaan en sinds de kortsluiting niet meer, kan het lampje ook stuk zijn in de tellerunit en is die dan ook te vervangen?

Volkswagen Polo 6R 1.4 Highline

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie