Gele symbool defecte verlichting tellerunit.

Ik heb voor een paar maand terug geprobeerd om led verlichting te plaatsen in mijn interieurverlichting van mijn auto.
Op de een of andere manier heb ik toen kortsluiting veroorzaakt, want mijn achterlichten bleken ook ineens niet meer te werken. Naar de dealer geweest en bleek een zekering doorgebrand te zijn.
Heb toch maar de ledlampjes weer terug gebracht en weer gewone lampjes geplaatst.
Maar het gele symbooltje in de tellerunit geeft nu niet meer aan dat de verlichting aan mijn auto defect is.
Is het lampje van het gele symbooltje misschien stuk gegaan door de kortsluiting?
En kan ik het lampje dan vervangen.
Hoop dat jullie misschien een oplossing weten, alvast bedankt

Ebbo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 Highline 
Bedankt voor het meedenken, maar heb voor een tijdje terug een lamp in mijn koplamp stuk gehad en dat gaf hij niet meer aan.
Normaal als je de auto op contact zet gaan alle controlelampjes branden, inclusief dit lampje.
Dat heeft hij ook altijd gedaan en sinds de kortsluiting niet meer, kan het lampje ook stuk zijn in de tellerunit en is die dan ook te vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!