Gekraak uit USB (MDI) RNS310

Goedenavond!

Ik heb sinds begin januari een VW Polo (nov '12), 1.6TDI, 90PK mét een RSNS310 multimedia systeem, maar daar kan ik helaas nog niet volledig van genieten; als ik een USB aansluit aan de MDI kabel, dan krijg ik namelijk altijd gekraak. Dit is dan om de 3 à 4 tellen - een redelijk irritant geluid. Het is een heel kort getik, door alle boxen heen.

Wat ik al heb geprobeerd:

- Verschillende USB 2.0 (4 verschillende)
- Verschillende USB 3.0 (2 verschillende)
- Andere (tweedehands) kabel)
- Nieuwe kabel (bij de dealer).

Bij alles wat ik heb geprobeerd bleef de muziek kraken. Dezelfde muziek heb ik ook op de SD kaart gezet en via AUX afgespeeld, daar krijg ik het allemaal niet.

Iemand een idee wat dit is? Eerder gehoord? Eerder verholpen? Ik heb al even door de topics heengescrolt en gezocht, maar kon niets vinden (wellicht de verkeerde termen gebruikt?).

Hoor het graag als iemand iets weet!
 
VW  6C  1.4 TDI 105PK 
Zal ik even proberen! Ik zag bij de handleidingen hier niets over staan, maar als ik de schroeven van het handschoenenvakje er uithaal, kan ik hier dan gemakkelijk bij, of kan ik het beter anders aanpakken / hoef ik niet het hele kastje los te halen?
 
VW  6C  1.4 TDI 105PK 
Hoewel het al een oud topic is; ik heb het handschoenenvak eruit gehaald en ben alles langsgegaan. Geen kabelbreuken en heb de pluggen ingespoten met contactspray. Ik heb de radio nog niet los gehad (suggestie van VW Dealer om naar de achterzijde te kijken).

Maar ik ben heb geen code van mijn radio, dus wil dit eerst voor elkaar hebben - ik wil niet dagen/weken zonder radio rijden :). Heb je een suggestie waar je dit voor een normaal bedrag kunt opvragen? De verkoper van de auto heeft geen code (hij verkoopt 'm ook maar door).
 
VW  6C  1.4 TDI 105PK 
Mmh, er werd mij destijds (door de VW dealer - afdeling onderdelen) verteld dat ik de code nodig zou hebben als ik de radio van de stroom af zou halen.
 
VW  6C  1.4 TDI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!