Geen vermogen 1.2 tdi

Ik heb nu al een week dat mijn vermogen kwijt is,en ik nauwelijks op snelheid kom, vooral vanaf de 3e versnelling.
Het motormanagement lampje brand, maar ik kan deze pas einde van de week laten uitlezen.
Ik heb net het forum wat doorgelezen en ik denk dat het een EGR probleem is, maar ik weet mijn wel te herinneren dat deze bij de vorige eigenaar vervangen is door een nieuwer model, komt het vaker dat deze stuk kan gaan ?
Anders wordt het een dure bedoeling zo.

Betreft auto. 1.2 tdi Bluemotion.
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Ja dat is zeker een alternatief, heb het zelf ook, maar ze kunnen nog steeds inwendig koelwater gaan lekken. De mijne is fysiek afgedopt en ik heb het inlaatspruitstuk schoongemaakt. --> https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/egr-afdoppen-vw-polo-6r-1-2-tdi-done.10879/

Gebruik de zoekfunctie ook, over het onderwerp EGR kleppen/koelers is heel veel al geschreven.
Waarschijnlijk laat de xenforo search je niet op EGR zoeken, omdat het maar 3 letter is. Zoek dan via google.nl/.be/.com naar "EGR site:mypolo.nl" en dan heb je wel voldoende te lezen...
 
Ja dat is zeker een alternatief, heb het zelf ook, maar ze kunnen nog steeds inwendig koelwater gaan lekken. De mijne is fysiek afgedopt en ik heb het inlaatspruitstuk schoongemaakt. --> https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/egr-afdoppen-vw-polo-6r-1-2-tdi-done.10879/

Gebruik de zoekfunctie ook, over het onderwerp EGR kleppen/koelers is heel veel al geschreven.
Waarschijnlijk laat de xenforo search je niet op EGR zoeken, omdat het maar 3 letter is. Zoek dan via google.nl/.be/.com naar "EGR site:mypolo.nl" en dan heb je wel voldoende te lezen...

Kijk daar kan ik wat mee...mijn dank is groot.
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Heb het probleem ook gehad...
EGR koeler defect, heb er ook een 2de handse in laten zetten...
Eentje van een jongere bouwjaar en weinig km's en werkt nog steeds.....
Had wel dat ik nog een sensor of iets moest vervangen... een klein zwart dingetje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
Heb het probleem ook gehad...
EGR koeler defect, heb er ook een 2de handse in laten zetten...
Eentje van een jongere bouwjaar en weinig km's en werkt nog steeds.....
Had wel dat ik nog een sensor of iets moest vervangen... een klein zwart dingetje
Heb de auto netlaten uitlezen het is de roetfilterdruksensor, ging er eigenlijk vanuit dat het de egr was.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!