Geen Polo meer.

Beste medeleden,

In de afgelopen periode heb ik mijn mooie Polo GTI verkocht voor een mooie prijs.
De polo zal nu in Almere te bewonderen zijn.

Ik heb de polo verkocht aangezien ik er al 2x in een jaar tijd een aanrijding mee had gehad, met in totaal destijds ruim €6000,- schade. (Door de verzekering gedekt)
Ook wil ik wat zuiniger gaan rijden aangezien ik nu dagelijks van Enschede naar Apeldoorn moet rijden.

Ik heb mijzelf een Golf er voor terug gehaald. Wel 2e hands maar er stond nog maar 12.000 km op de teller!

Een golfje met bijna alles er op en er aan.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Ook hier ga ik nog lekker aan klussen:

Achteruitrij camera in logo plaatsten,
Extra PK's en een hogere koppel,
18 inch' lichtmetalen velgen,
Evt. nog wrappen.

Hierbij zal ik jullie gewoon weer op de hoogte houden!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Beste medeleden,

In de afgelopen periode heb ik mijn mooie Polo GTI verkocht voor een mooie prijs.
De polo zal nu in Almere te bewonderen zijn.

Ik heb de polo verkocht aangezien ik er al 2x in een jaar tijd een aanrijding mee had gehad, met in totaal destijds ruim €6000,- schade. (Door de verzekering gedekt)
Ook wil ik wat zuiniger gaan rijden aangezien ik nu dagelijks van Enschede naar Apeldoorn moet rijden.

Ik heb mijzelf een Golf er voor terug gehaald. Wel 2e hands maar er stond nog maar 12.000 km op de teller!

Een golfje met bijna alles er op en er aan.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Ook hier ga ik nog lekker aan klussen:

Achteruitrij camera in logo plaatsten,
Extra PK's en een hogere koppel,
18 inch' lichtmetalen velgen,
Evt. nog wrappen.

Hierbij zal ik jullie gewoon weer op de hoogte houden!
Waar werk jij? Misschien kan ik daar ook werken kan ik mij ook wat snellers kopenBig Grin
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: Twenteh
Welkom bij de (Golf7) club!
Ik zie een hoop overeenkomsten met mijn Golf.
Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan hebt als ik van de mijn.
Enne, die 18" velgen worden toch wel zwart/antracite..?

Die worden zeker mooi zwart!
Nog rem klauwen in het rood er op en dan is het af!
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!