Geen piepsingnaal van mijn verilichting

Hallo mensen,

Ik kom er zelf nog niet uit, maar ik heb het gevoel dat het in mijn portierslot zit van de bestuurderskant. Als ik met mijn verlichting aan heb gereden vergeet ik af en toe de verlichting uit te zetten, ik word ook niet meer gewaarschuwd dat mijn verlichting aan staat. als ik de deur open doe zie ik ook niet het deursymbool branden op mijn dashboard. wat zou ik hieraan kunnen doen om dit te verhelpen?
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
Als je tijdens het rijden de handrem aantrekt, of de deur open doet, hoor je dan wel een alarm?

Brand je lampje wel als je de deur open doet?

Normaal zou ik je microswitch in je slot verdenken.
Maar als de binnen verlichting het doet, en je krijgt helemaal geen alarm bij deur open tijdens rijden of handrem aantrekken tijdens rijden, dan denk ik meer aan het speakertje in je tellerunit
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Als ik de deur open doe aan de bestuurders kant gaan de interieurlampjes ook niet aan

Idd wss is het de microswitch maar hoe kom ik daarbij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
deur panelen er af.
slot uit de deur,

of de microswitch vervangen, of een nieuw deur slot van ebay.de halen.

heb het bij mijn lupo eerst vervangen, na 6 maanden weer niet zoals het moet.
Daarna gewoon een ander (nieuw) slotsysteem gekocht.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!