Geen enkele auto kan vanaf 2024 de maximumsnelheid overtreden

Wat gaan al meer naar een rubberen tegel maatschappij. Eigen verantwoording is zometeen een verloren begrip.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Wat gaan al meer naar een rubberen tegel maatschappij. Eigen verantwoording is zometeen een verloren begrip.
Helaas lukt het na zoveel jaar beschaving nog steeds niet om het daaraan over te laten
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik ga mij heel erg afvragen hoe ze dit willen fixen bij mijn Golf 3 cabrio waarvan de electronica net zo betrouwbaar is als Mark Rutte...
ik beeld mij daarom 2 scenario's in:
1. De auto zal niet harder willen rijden dan 30 (stationair in de 5)
2. De begrenzer word zo gek van alle signalen die niet kloppen dat deze gillend de auto verlaat!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
''De pagina kon niet gevonden worden''
Mis je niks aan! tis technisch onmogelijk om dit bij oude auto's te doen. En als het systeem op GPS werkt is het prima af te sluiten met een stuk aluminium folie... (kooi van faraday) Audio signalen zijn prima te omzeilen door "toevallig een flesje water op het systeem te laten vallen" waardoor de luidspreker defect raakt!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Mis je niks aan! tis technisch onmogelijk om dit bij oude auto's te doen. En als het systeem op GPS werkt is het prima af te sluiten met een stuk aluminium folie... (kooi van faraday) Audio signalen zijn prima te omzeilen door "toevallig een flesje water op het systeem te laten vallen" waardoor de luidspreker defect raakt!
hij bedoelt dat de website verdwenen is
 
Ik denk datie verplaatst is, ik had hem op de volgende plek gevonden:

Moeten ze ook weer gaan verzinnen waar al dat geld van de snelheidsovertredingen dan vandaan gehaald moet worden....
( 623 miljoen over 2020, 7,7mln boetes 81euro gemiddeld )
 
Ik denk datie verplaatst is, ik had hem op de volgende plek gevonden:

Moeten ze ook weer gaan verzinnen waar al dat geld van de snelheidsovertredingen dan vandaan gehaald moet worden....
( 623 miljoen over 2020, 7,7mln boetes 81euro gemiddeld )
Artikel is ook aangepast ineens samen met de titel geloof ik?
 
Volgens mij rijden er al auto's rond die een vergelijkbaar iets aan boord hebben. Je bent zelf nog steeds de baas maar je wordt er wel aan herinnerd door b.v. een gaspedaal dat tegenwerkt. Kan mij herinneren dat ik al eens zoiets gelezen heb maar heb geen flauw idee over welke wagens dat ging.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!