Geen aanhanger verlichting/detectie

Met een geleende aanhanger gemerkt dat er geen enkel verlichtingssignaal werkt. Ook mijn eigen fietsenrek krijgt bij nader onderzoek geen signalen.
Het is wel goed geweest, maar ik heb geen idee hoe ik dit zelf veroorzaakt zou kunnen hebben of wat de oorzaak is.
5A zekering op positie 25 gecontroleerd en de accupool even los gehad. Geen resultaat.

Iemand een idee wat ik zelf nog kan doen?
We spreken hier over een 6r, 1.4 uit 2010.

Alvast bedankt voor jullie reactie's
Frans
 
VW  Polo Comfortline  1,4 
Beste iichel,

Op de plaats die jij beschrijft zit maar 1 zekering van 40A en 3 relais blokjes. Helaas niet die drie zekeringetjes boven elkaar.
Om daar te kunnen kijken heb ik het zijpaneeltje van het dashboard verwijderd.

Frans
 
VW  Polo Comfortline  1,4 
HoMi, even denken wat je bedoelde ....
Witte Polo 6R, 1.4 (bj. 2010) sinds vorig jaar april.
Ook Forum lid sinds april 2017.
Geen tuning ambities, wel kleine aanpassingen die het rijden plezierig maken, zoals achteruitrijcamera.
Verbeterpunten en ervaringen omtrent 6R hebben mijn aandacht.

Frans
 
VW  Polo Comfortline  1,4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!