“Geel” dimlicht tov dagrijlampen

Gisteren zag ik voor het eerst mijn vrouw in het donker aan komen rijden met de Polo.
Mij viel nu pas echt op wat het kleurverschil is van de verlichting aan de voorzijde.
Ik wil in ieder geval het dimlicht aanpassen, meer in de kleur van de dagrijverlichting. Ik zit te denken aan andere lampen, niet de hele lampenunit.
Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de beste mogelijkheden en makkelijk zelf uit te voeren?

Groet
Kees
 
Volkswagen  Polo 6 AW  1.0 TSI. 95 pk 
Mocht je er wat aan hebben ik heb michiba h4 kost 13 euro. Geeft mooi wit licht zonder een sjonnie look te geven. Kan straks even foto maken als het goed donker is.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: CTML59
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!