Gechipt 1.6TDI 90 pk

Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen met mijn uitstoot, wanneer het mogelijk is bij vol vermogen geeft die wel soms rooksignalen bij het overschakelen.

Vroeger met de apk trapte ze een diesel vol gas onbelast!!, als het mij auto was geweest had die ringsleutel 56 om de oren gehad. gelukkig doen ze dat nu niet meer, en lukt ook niet meer bij TDI, als je stil staat en je trap het gas in komt de toeren tellen niet boven 2500 toeren, valt ook niet te meten. Maak je geen zorgen.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen met mijn uitstoot, wanneer het mogelijk is bij vol vermogen geeft die wel soms rooksignalen bij het overschakelen.

Vroeger met de apk trapte ze een diesel vol gas onbelast!!, als het mij auto was geweest had die ringsleutel 56 om de oren gehad. gelukkig doen ze dat nu niet meer, en lukt ook niet meer bij TDI, als je stil staat en je trap het gas in komt de toeren tellen niet boven 2500 toeren, valt ook niet te meten. Maak je geen zorgen.
Hahaha dat over rooksignalen hebben we goed gemerkt tijdens de M&G, toen je het opnam tegen de WRC :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban
Ik ben van plan mijn Polo 1.6 TDI 90PK ook te chippen, waar hebben jullie dit laten doen, ik heb ook de keuze om van 90 pk naar 105 pk te gaan maar wss is dat verschil niet merkbaar.
 
Volkswagen  Polo cross 6R chipped by VAGtechniek  1.6 TDI 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!