Geachte beheerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joey070

Bekend lid
134
29
54
Mag deze irritante melding even opt****n, of op zijn minst een mogelijkheid om het te sluiten zonder in te loggen op je tel?

Rete irritant. Dank.

E1BB78D6-086C-403D-ACD7-7B63F9451FB1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Kun je je woordgebruik aanpassen!.
Dit ligt aan jou instellingen.
En niet aan de site!
Vinkje aan vinken van aangemeld blijven.
En probleem verholpen.
Als je niet wil inloggen zul je dit blijven zien.
En zal het rete iritant blijven voor je!
En zal deze informatie niet opt*****n
Mvg
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie, NickD en dov
Een site draaiende houden kost nu eenmaal geld en d.m.v. advertenties kan het worden bekostigd. Wat mij al eerder opgevallen is, is dat er 5x zoveel mensen als gast meekijken dan als lid. Hoewel lid worden gratis is. Toen ik onlangs als gast op het Audi forum wilde meekijken, werd ik na het lezen van een X aantal berichten (10-20 meer waren het er niet) gewoon geblokt! Ik kon alleen verder lezen als ik lid zou worden. Moraal van het verhaal : Voor niets gaat de zon op!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!