Foto van de Maand: Februari - Moes-Moze

Als ik heel eerlijk ben vind ik deze manier van stemmen ver uit leuker dan een poll... Meer praat en klets.

Ik stel voor in de toekomst altijd zonder poll te stemmen. Wie is het er mee eens? (En wie wint volgens jou deze maand?)
Ik zeg eens.
Was altijd een gemis dat er niet gereageerd werd tijdens het stemmen.
Dan is dit een mooie manier.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Het moge duidelijk zijn, het is een redelijk ruime overwinning. Hoewel er erg veel hele mooie aanmeldingen waren (en veel van deze aanmelders hebben sportief gestemt op een andere inzending!) lijkt het dat @Moes-Moze deze maand de mooiste plaat heeft gedeeld met het forum! Met dit mooie plaatje kreeg 'ie 11 stemmen!

68e77ed2-e0f4-4d6e-9874-e420e45e4d6c-jpeg.40292


Als tweede eindigde @ThomH met een hele mooie foto en vier stemmen, voor zijn ijskoude Polo!

c48fef4f-7994-498d-adf6-9b0a7c813c88-jpeg.40503


En op de derde plek, met een zeer mooi geschoten actie foto, met drie stemmen @black_gti_6c!

2a0830a5-253a-4890-a441-478ef91686d7-jpeg.40601


Iedereen ontzettend bedankt voor het meespelen en natuurlijk allen bedankt voor je stem! Mocht je dit keer nou helaas niet gewonnen hebben... misschien heb je wel een prachtige foto van je beestje geschoten deze maand! Doe mee in Maart!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!