Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Forté Diesel Turbo Cleaner

Discussie in 'Motor' gestart door Valdes, 7 okt 2018.

1. Valdes

Valdes Member

Lid geworden:
    6 feb 2016

55
    30
    18
    Beste mypolo forumleden,

Heeft iemand ervaring met turbo cleaners?
    Zoals bijvoorbeeld " Forté Diesel Turbo Cleaner " ?

Mijn polo heeft inmiddels 442.000 km op teller.
    Ik heb geen foutmeldingen ( ook nooit gehad) maar wat ik wel merk is dat de acceleratie niet meer zo soepel is. Is ook normaal denk ik met zo'n km stand..

Voor de rest rijdt de auto gewoon goed.
    Ik rij zeker 90% van mijn km's op snelweg.
    EGR vanaf 200.000 km uitgeschakeld.

Kan het kwaad om " Forté Diesel Turbo Cleaner " een keer uit te proberen? Of doet het meer kwaad dan goed voor mijn polo met zoveel km's?

Graag hoor ik jullie mening.
    Dankjewel.

Volkswagen Polo 6R 2011 1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Remon446

Remon446 New Member

Lid geworden:
    4 nov 2017

15
    8
    3
    Tja ik zelf geloof niet echt in dat soort spul, ook geen idee of je dat bij je tank in kan gooien.

Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 150PK

4. Laszlo

Laszlo Active Member

Lid geworden:
    15 aug 2018

563
    130
    43
    #3 Laszlo, 7 okt 2018
    Laatst bewerkt: 8 okt 2018
    Ik vind het altijd erg interessant reviews van zulke producten voor ik ze koop eerst op yt te bekijken. Er zijn zat goede filmpjes die dit tot op de bodem uitzoeken of het werkt of niet. De ene kan niet zonder en de ander zweert erbij. Doe wat je gevoel zegt en ik denk dat een systeem cleaner of in dit geval diesel cleaner echt geen kwaad kan ;) tot zo ver hou je het erg goed uit met je polo en ik hoop dat je nog veel veilige kilometers er mee kan maken.

Edit : wel heb ik ervaring met liqui moly diesel purge . fantastisch spul en je motor loopt een stuk rustiger hierna. Aanbevolen word om de slangen die aan je brandstoffilter zitten in deze fles te hangen , motor te starten en uit te zetten voor deze bijna leeg is ter preventie van lucht in het systeem.

Volkswagen Polo 6R 1.2 TDI R-Line 105pk

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie