Forté Diesel Turbo Cleaner

Valdes

Bekend lid
84
114
53
Beste mypolo forumleden,

Heeft iemand ervaring met turbo cleaners?
Zoals bijvoorbeeld " Forté Diesel Turbo Cleaner " ?


Mijn polo heeft inmiddels 442.000 km op teller.
Ik heb geen foutmeldingen ( ook nooit gehad) maar wat ik wel merk is dat de acceleratie niet meer zo soepel is. Is ook normaal denk ik met zo'n km stand..

Voor de rest rijdt de auto gewoon goed.
Ik rij zeker 90% van mijn km's op snelweg.
EGR vanaf 200.000 km uitgeschakeld.

Kan het kwaad om " Forté Diesel Turbo Cleaner " een keer uit te proberen? Of doet het meer kwaad dan goed voor mijn polo met zoveel km's?

Graag hoor ik jullie mening.
Dankjewel.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Beste mypolo forumleden,

Heeft iemand ervaring met turbo cleaners?
Zoals bijvoorbeeld " Forté Diesel Turbo Cleaner " ?


Mijn polo heeft inmiddels 442.000 km op teller.
Ik heb geen foutmeldingen ( ook nooit gehad) maar wat ik wel merk is dat de acceleratie niet meer zo soepel is. Is ook normaal denk ik met zo'n km stand..

Voor de rest rijdt de auto gewoon goed.
Ik rij zeker 90% van mijn km's op snelweg.
EGR vanaf 200.000 km uitgeschakeld.

Kan het kwaad om " Forté Diesel Turbo Cleaner " een keer uit te proberen? Of doet het meer kwaad dan goed voor mijn polo met zoveel km's?

Graag hoor ik jullie mening.
Dankjewel.
Ik vind het altijd erg interessant reviews van zulke producten voor ik ze koop eerst op yt te bekijken. Er zijn zat goede filmpjes die dit tot op de bodem uitzoeken of het werkt of niet. De ene kan niet zonder en de ander zweert erbij. Doe wat je gevoel zegt en ik denk dat een systeem cleaner of in dit geval diesel cleaner echt geen kwaad kan ;) tot zo ver hou je het erg goed uit met je polo en ik hoop dat je nog veel veilige kilometers er mee kan maken.

Edit : wel heb ik ervaring met liqui moly diesel purge . fantastisch spul en je motor loopt een stuk rustiger hierna. Aanbevolen word om de slangen die aan je brandstoffilter zitten in deze fles te hangen , motor te starten en uit te zetten voor deze bijna leeg is ter preventie van lucht in het systeem.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!