Forge Carbon Cold Air Intake 6R GTI 1.4 Twincharge

Status
Niet open voor verdere reacties.

noenoe

Bekend lid
273
1
234
60
Goedemiddag leden,

Zoals jullie misschien al weten staat mijn auto te koop, hierbij een kleine interessepeiling voor mijn Forge Cold Air Intake.
Mijn voorkeur is om deze in te ruilen op jouw standaard luchtfilter met bijbetaling.

Ik heb de Forge nu ongeveer 3 jaar en heb er destijds meer dan € 325,00 voor betaald. Het geluid wat er uit dit ding komt is niet normaal, je kan het vergelijken met Darth Vader die een stuk heeft gerend. Je hoort de turbo echt ademen , en nog beter, keihard afblazen! Zelfs zonder aanpassing aan je blow off/dump valve.
Het is zelfs zo hard dat je voetgangers er best leuk mee kan laten schrikken ;)

Van het weekend zal ik proberen wat foto's te maken en een video van het geluid.

Ik denk er los € 250,00 voor te vragen en met inruil van je standaard luchtfilter € 200,00




tags: Forge intake Carbon Carbono VWracing Racingline K&N inlegfilter powerfilter green stuff Eventuri
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    50.3 KB · Weergaven: 138
  • djRNW3V.jpg
    djRNW3V.jpg
    203.3 KB · Weergaven: 138
  • FMINDP14_86836.jpeg
    FMINDP14_86836.jpeg
    16.9 KB · Weergaven: 132
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!