Flitsmeister voor Android Auto is nu voor iedereen beschikbaar

Dan moet je dus wel app connect laten vrijschakelen tegen aanzienlijke kosten, als ik het goed begrijp? Dat heb ik er niet voor over
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dan moet je dus wel app connect laten vrijschakelen tegen aanzienlijke kosten, als ik het goed begrijp? Dat heb ik er niet voor over
Als je nu idd geen app connect hebt dan wel ja, maar... er zijn meerdere wegen naar Rome ;) Misschien dat @Rainesh dit voor je kan oplossen...
Ik vind het erg fijn Android Auto, gewoon Google Maps op je scherm ipv oude VW kaarten en Spotify. Werkt ook erg snel.

Overigens vreemd dat dit niet standaard was geactiveerd in een GTI, dat is geen goedkoop model waarin jij rijdt... Mijn CL Business edition is dit wel standaard uitvoering
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Overigens vreemd dat dit niet standaard was geactiveerd in een GTI, dat is geen goedkoop model waarin jij rijdt... Mijn CL Business edition is dit wel standaard uitvoering
Ja, vind ik ook. Zelfde geldt trouwens voor voice control; maar dat hoeft van mij nog minder
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
@Rainesh ; da's heel vriendelijk, maar ik heb eerlijk gezegd geen enkele behoefte aan App Connect. Als ik nou dagelijks door het land moest rijden, dan zou het handig zijn ivm google maps. Na de lp, het cassette bandje en de cd, ben ik bij de mp3 blijven hangen. In de auto zit een schijf met 250 gb aan muziek. En Voice Control hoef ik ook niet (kwaliteit er van vind ik ook nog vrij belabberd). Maar evengoed bedankt!
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW en Rainesh
@Rainesh ; da's heel vriendelijk, maar ik heb eerlijk gezegd geen enkele behoefte aan App Connect. Als ik nou dagelijks door het land moest rijden, dan zou het handig zijn ivm google maps. Na de lp, het cassette bandje en de cd, ben ik bij de mp3 blijven hangen. In de auto zit een schijf met 250 gb aan muziek. En Voice Control hoef ik ook niet (kwaliteit er van vind ik ook nog vrij belabberd). Maar evengoed bedankt!
Eens voice control is het totaal niet waard. Werkt totaal niet zo goed als verwacht.
 
Volkswagen  Polo  - 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!